וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עאהד עזאם סיכם לשנתיים ויצטרף השבוע לאימונים

5.7.2015 / 9:08

הקשר בן ה-23 חוזר לקבוצה בה גדל אחרי עונה בעירוני קרית שמונה. הילאל מוסא שנבחן, מרשים באימונים והצוות המקצועי רוצה לצרף אותו. המגעים עם ממן ומוגרבי יואצו בימים הקרובים

עאהד עזאם שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
חוזר למדים האדומים. עזאם/ברני ארדוב

עאהד עזאם סיכם בהפועל חיפה לשנתיים ויעבור אליה מעירוני קרית שמונה. הקשר אמור לחזור לאדומים מהכרמל כחלק מהטרייד במסגרתו עירוני קרית שמונה קיבלה את רועי שוקרני וחיפה ויתרה על דמי ההשבחה עליו. עזאם סיכם את תנאיו מול יואב כץ והעסקה שעליה פורסם לראשונה בוואלה ספורט, תהפוך לרשמית אחרי שהבעלים יחתום על חוזהו.

עזאם בן ה-23 עבר לקרית שמונה בעונה שעברה, אבל לסגנית האלופה נוצר עומס בעמדות של מרכז הקישור וביקשו להוציא את הטרייד לפועל בגלל האפשרות לחסוך את דמי ההשבחה על שוקרני. עזאם יצטרף לאימוני חיפה בימים הקרובים.

המאמן טל בנין מייעד לעזאם את אחת מהעמדות במרכז הקישור, לצידו של ברונו פיניירו. כעת בקבוצה יתפנו להאצת המגעים עם חנן ממן ופיראס מוגרבי - אותם בצוות המקצועי רוצים לראות חותמים במועדון. הילאל מוסא שנבחן בקבוצה, מרשים ובחיפה רוצים להחתים אותו. מוסא שכבר שיחק בליגת העל במדי הפועל ראשון לציון, שיחק לאחרונה בליגה הפלסטינית וייצג את הנבחרת שלה.

בינתיים בקבוצה קרובים לסכם גם עם תומר סוויסה על הצטרפותו. החלוץ, שעבר בעונות האחרונות בהפועל באר שבע ובבית"ר ירושלים, סיכם את מרבית פרטיו והוא על סף סיכום בקבוצה

ברונו פיניירו חתם בהפועל חיפה והתאמן עם חבריו החדשים.ליאור קפלן חתם במכבי נתניה כמאמן כושר והוחלף בתפקיד על ידי רון ציבלין.

ברונו פיניירו שחקן הפועל חיפה. דוברות הפועל חיפה, אתר רשמי
חתם רשמית. פיניירו/אתר רשמי, דוברות הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully