וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יהונתן שולדבראנד לא בתכניות, רות'בארט חתם

12.7.2015 / 22:53

האדומים בישרו לפורוורד הוותיק כי הוא רשאי לחפש קבוצה לעונה הבאה, ירושלים ובני הרצליה מועמדות לקלוט אותו. הסנטר שרשם עונת שיא בנהריה ירוויח 250 אלף דולר בשנתיים הקרובות

one

בוידאו: ההצגה של רות'בארט מול הפועל ירושלים

הפועל תל אביב הודיעה הערב (ראשון) לסוכנו של יהונתן שולדבראנד כי הפורוורד הוותיק כי הוא לא בתכניות שלה ועל כן רשאי לחפש קבוצה לעונה הבאה. השחקן שדווקא מעוניין להמשיך במועדון מחזיק בחוזה לעוד שנתיים ומי שהוזכרו כמועמדות לקלוט אותו הן הפועל ירושלים ובני הרצליה, למרות שפנייה רשמית עדיין לא נעשתה.

מוקדם יותר היום, אחרי החתמתו של גיל אמיתי והארכת חוזהו של מתן נאור ביום שישי, האדומים הוסיפו עוד ישראלי למצבת הישראלים שלהם: רוברט רות'בארט. סוכנו היווני של הסנטר, ג'יורג'יוס דימיטרופולוס, הודיע על כך בטוויטר. רות'בארט ירוויח כ-250 אלף דולר לשתי עונות.

במהלך הקיץ לא מעט קבוצות בדקו את האפשרות לצרפו ביניהן הפועל ירושלים, הפועל אילת, מכבי תל אביב, מכבי אשדוד וכן עירוני נהריה בה שיחק. המאמן עודד קטש אימן את השחקן בימיו בגליל עליון, ובקבוצה החליטו ללכת עליו לאחר שהבינו כי לא יצליחו לצרף את אלישי כדיר.

עם חתימתו אמר רות'בארט לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "אני שמח מאוד להגיע להפועל תל אביב, מועדון גדול עם מסורת, קהל ואולם חדש. יש לי ציפיות גבוהות מהעונה הקרובה ואני בטוח שנוכל לעשות דברים יפים".

רמי כהן, יו"ר הועד המנהל: "אנו שמחים מאוד על החתמתו של רות'בארט בהפועל. אחד הישראלים הבכירים שיבטיח לנו סגל ישראלי נהדר מהמובילים בליגה".

שחקן הפועל תל אביב יהונתן שולדבראנד מול שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. ברני ארדוב
הרומן הסתיים? שולדבראנד/ברני ארדוב

רות'בארט (29, 2.17) מחזיק בארבעה אזרחויות - סרבית, אמריקאית, בוסניה וישראלית. הוא גדל בבוסניה, ארצות הברית וצרפת לפני שהגיע לישראל בעונת 2006/7 לגליל עליון. אחרי שנה אחת בליגה הבוסנית הגיע לנהריה בעונת 2008/9 והראה ניצוצות עם 5.4 נקודות ו-2.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. הסנטר המשיך לעונה בברק נתניה ועונתו האחרונה בישראל הייתה עונת 2010/11 במדי מכבי חיפה אז רשם 5.5 נקודות ו-3.7 ריבאונדים בליגה ו-9.7 נקודות ו-5.3 ריבאונדים ביורוצ'אלנג'.

בעונת 2011/12 חתם במפתיע באולימפיה לובליאנה הסלובנית ורשם 8.1 נקודות ו-5.3 ריבאונדים ביורוליג. בעונה שלאחר מכן הצטיין בליגה הפולנית במדי סטארט גדיניה עם 14.3 נקודות ו-7.5 ריבאונדים ובקיץ שעבר היה מועמד להפועל אילת אך העדיף לחתום בליגה השנייה בטורקיה שם רשם 16.9 נקודות ו-8.8 ריבאונדים בממוצע לפני ששוחרר במהלך העונה. העונה כאמור חתם בנהריה, פתח את העונה פצוע, אך החל מהסיבוב השני היה לישראלי הטוב בליגה, ומהגורמים המשמעותיים בהצלחתה של הקבוצה.

הסגל של הפועל תל אביב כולל נכון לעכשיו את רות'בארט וגיל אמיתי שחתם ביום שישי האחרון, בנוסף למתן נאור שהאריך חוזה, רביב לימונד, תמיר בלאט ויונתן מור שממשיכים עונה נוספת. האדומים צירפו לפני כשבועיים את הסנטר וולי ג'אדג'.

עדכון ראשון: 12:32

רוברט רות'בארט, עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
משתדרג. רות'בארט/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully