וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד: תומפסון יחתום, בונים על לאב, וויליאמס ישדרג

התקוות מקווין לאב, החוזה של טריסטן תומפסון, האופטימיות של לברון, התוספת של וויליאמס, תקרת השכר ומצב הפצועים. דייויד גריפין ניתח לעומק את הקיץ של קליבלנד ואת התוכניות המקצועיות לעונה הבאה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד, דייויד גריפין, התייחס במהלך המחנה בלאס וגאס לתוכניות המקצועיות של הקאבלירס לעונה הבאה, ציין שהוא מאמין שהעסקה עם טריסטן תומפסון תיחתם בקרוב ומאמין שקווין לאב יהפוך לכלי חשוב בהתקפה של הקאבס. אגב, העיתונאים בקליבלנד טוענים כי למרות בקשות חוזרות ונשנות לראיין את המאמן דייויד בלאט, בקבוצה סירבו והתעקשו שגריפין יהיה היחיד שידבר עם התקשורת.

קווין לאב קליבלנד קאבלירס. AP
לא סתם שפכו עליו 110 מיליון דולר. K לאב/AP

ראשית, בנוגע לסוגיה שהכי מטרידה את אוהדי הקאבס - טריסטן תומפסון - גריפין פחות או יותר אישר שקליבלנד מציעה לו 80 מיליון דולר, כשאמר שלקאבס יהיו שלושה שחקנים עם חוזה מקסימום ואחד עם "חוזה כמעט מקסימום". עם זאת, הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום, שבועיים אחרי פתיחת מועד ההחתמות של השחקנים החופשיים. "לא יודע כמה בקרוב, אבל אני מקווה", אמר גריפין על החתימה הרשמית, "אנחנו באמת רוצים אותו, אני חושב שבקרוב נסגור משהו".

על ג'יי אר סמית ומתיו דלאבדובה, שעדיין נחשבים לשחקנים חופשיים: "נרצה להחזיר את שניהם, אם זה יסתדר. במקרה של דלי, הוא שחקן חופשי מוגבל, וזה תהליך שונה. לגבי ג'יי אר, הוא שחקן שאנחנו רוצים להחזיר. פשוט צריך למצוא את הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דייויד בלאט דייויד גריפין קליבלנד. AP
שוקלים את כל האופציות. גריפין ובלאט/AP

על הארכת החוזה של קווין לאב, שהתבצעה בצורה מהירה וחלקה, בניגוד לחלק מהדיווחים: "כל מה שהיה כתוב בתקשורת, על הפגישות שלו עם הלייקרס, היה פשוט אווילי. זו לא הייתה האמת. כל מה שנכתב על כך שהוא פוזל למקומות אחרים היה בניגוד מוחלט למה שהוא אמר לנו. כל מה שהוא עשה היה בהתאם למה שהוא אמר לנו מראש".

על השימוש בקווין לאב מבחינה מקצועית לעונה הבאה: "הוא ודייויד בלאט שוחחו הרבה על הנושא. הוא ולברון שוחחו הרבה על הנושא. קווין הוא שחקן שיכול לקחת עליו הרבה מאוד מהנטל כשלברון נח. קיירי אירווינג היה זה שלוקח על עצמו כשלברון בחוץ, ואני חושב שלא השתמשנו מספיק בקווין ולהקל על קיירי. יש לנו אפשרות לאפשר לנהל את ההתקפה ולתת לו את הכדור הרבה יותר, ולעשות את הדברים שהוא עשה בצורה מצוינת במינסוטה.

"אין ספק שהפגישה שלו עם לברון (בבריכה) הייתה קריטית. היחסים ביניהם מאוד השתפרו. אף אחד לא אמר שהייתה להם מערכת יחסים לא טובה, אבל תמיד אפשר להשתפר. זה היה מאוד מבטיח מבחינתנו".

מו וויליאמס, מינסוטה וולבס. AP
היו צריכים אותו בגמר. וויליאמס/AP

על החזרה של מו וויליאמס: "מבחינתנו היופי של מו זה היכולת שלו לרווח את המשחק ולקלוע, אפילו יותר מהיכולת שלו לייצר מצבים. אם נהיה שוב במצבים כמו שהיינו בגמר, אנחנו נצטרך שחקנים שיכולים לפרוץ הגנות. כבר יש לנו שלושה שחקנים מאוד דומיננטיים, כך שאני רואה אותו בעיקר משחק רחוק יותר מהכדור. הוא גם ישחרר את קיירי. ההחתמה של מו הוא ביג דיל עבורנו. הוא באמת נותן לנו גיוון, שהלוואי והיה לנו בגמר".

על ההחתמה של לברון: "הוא היה די ברור בסוף העונה שעברה, כשאמר שהיה לנו מספיק כדי לזכות באליפות, אילו רק היינו בריאים. הוא היה מסופק מהדרך שבה הקבוצה נבנתה".

על תקרת השכר של קליבלנד: "זה לא עניין של תקרה, זה בעיקר עניין של גמישות ויכולת לנצל הזדמנויות. מצד שני, ברור שאתה גם לא רוצה לבזבז כסף כמו מלח שיכור. אם תהיה הזדמנות טובה, אנחנו עדיין במצב להגדיל את התקרה".

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
מאמין בקבוצה. לברון/AP

על הניצול של החוזה של ברנדן הייווד כדי להביא רכש נוסף: "בשנה שעברה הצלחנו מאוד בסוף העונה כי הייתה לנו גמישות באמצע העונה לצרף שחקנים כמו מוזגוב. אם תהיה לי בינואר שוב אופציה שתאפשר לנו לענות על הצרכים שלנו במקרה של פציעות וכדומה, אשמח מאוד. אנחנו צריכים לשקול את כל האפשרויות שלנו, וזה מה שאנחנו עושים בימים אלה".

על השיקום של אנדרסון ורז'או, אירווינג ולאב הפצועים: "אני מאמין שכולם יהיו מוכנים למחנה קדם העונה. קיירי מחלים היטב, הוא משתפר, הוא מרגיש טוב. גם ורז'או משתפר, למעשה הוא רצה להתלבש כבר לגמר ולא היה מרוצה שלא אפשרנו לו. מאמין שהוא יהיה מוכן לתחילת המחנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully