וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה של סטיבן ג'רארד בגלאקסי הסתיימה בניצחון קטן ואופטימיות גדולה

קפטן ליברפול לשעבר שיחק לראשונה במדי קבוצתו מה-MLS, שגברה 1:2 על קלוב אמריקה, הלהיב את הקהל המקומי ופספס שוויון. המאמן ברוס ארנה: "הוא כבר נראה חלק מהקבוצה"

אימג'בנק GettyImages
סטיבן ג'רארד, לוס אנג'לס גלאקסי. רויטרס
45 דקות, עם טעם של עוד. ג'רארד/רויטרס

סטיבן ג'רארד שיחק הבוקר (ראשון) 45 דקות בבכורה שלו בלוס אנג'לס גלאקסי, ועזר לקבוצתו לגבור 1:2 על קלוב אמריקה במסגרת הטורניר צ'מפיונס קאפ. קפטן ליברפול לשעבר הרשים את הקהל ואת אוהדי קבוצתו החדשה, שנשמעו די נלהבים כשהאנגלי הוותיק סיפק את מסירותיו הארוכות והמדויקות.

דווקא האורחים ממקסיקו עלו ליתרון בדקה השביעית, כשדרווין קינטרו החיף מסירות עם מייקל ארויו וכבש מקרוב בין רגלי השוער בריאן רואו. ג'רארד כמעט השווה, אבל הבעיטה שלו מקצה הרחבה נהדפה על ידי השוער הוגו גונסאלס. מי שהשווה עבור הגלאקסי היה רובי קין, שקיבל כדור ארוך, עצר אותו במיומנות נהדרת שהותירה את הבלם והשוער מותעים, וגלגל באלגנטיות בדקה ה-44 את ה-1:1.

סטיבן ג'רארד, לוס אנג'לס גלאקסי. רויטרס
סטיבן ג'רארד, לוס אנג'לס גלאקסי/רויטרס

כצפוי, מאמן הגלאקסי ברוס ארנה החליף את ג'רארד במחצית, לפני הבכורה שלו בליגה מול סן חוזה ארת'קווייק ביום שישי. הקבוצה מ-LA השלימה את הניצחון 11 דקות לפני הסיום, כשאלן גורדון עלה גבוה וסיפק נגיחה מרהיבה מעל השוער המקסיקני וקבע 1:2.

"זה היה מעודד מאוד", אמר המאמן ארנה בסיום, "הוא הניע את הכדור מצוין, שיתוף הפעולה שלו עם ז'וניניו היה טוב, הוא זכה בכמה תיקולים, יצר כמה מצבים, הוא כמעט כבש. הוא שיחק טוב. נראה כאילו הוא כבר חלק מהקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully