וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "אני מצפה ממכבי תל אביב להחתים עוד שחקנים"

12.7.2015 / 9:00

המאמן הביע דאגה ממצב הרכש לקראת המשחק במוקדמות ליגת האלופות ביום שלישי: "הסגל שלנו קצר מאוד". טל בן חיים עקץ: "רייכרט עשה מעשה לא חכם, יום אחד הוא יבין שעשה טעות גדולה"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מכבי תל אביב עורכת הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול היברניאנס ביום שלישי, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. האלופה הישראלית תגיע למלטה למשחקה הרשמי הראשון תחת סלבישה יוקאנוביץ' בניסיון להכריע את המפגש עוד לפני הגומלין בבלומפילד שייערך כעבור שבוע, והמאמן הסרבי מתייחס למצב ההכנות של הצהובים, וכשירותו של ערן זהבי הפצוע, שלא נטל חלק במשחק ההכנה של הקבוצה במחנה האימונים באוסטריה.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא מרוצה. יוקאנוביץ'/יוסי ציפקיס

"עד עכשיו היו לנו משחקי ידידות, אבל עכשיו הגיע הזמן להתחיל להתחרות ולהיות מוכנים למשחקים חשובים", אמר יוקאנוביץ' בפתח דבריו. "אני חדש כאן, תמיד יש מטרות בקדם העונה מבחינה טקטית ופיזית. אני מאמין שעשינו עבודה נורמלית עד עכשיו. הספקנו מה שצריך בשלושה שבועות. אנחנו צריכים להראות את היכולת הכי טובה שלנו. אני מאמין שאנחנו מוכנים. אני מבין שמכבי תל אביב מגיעה לעונה הזאת עם שאיפות גבוהות באירופה. אני מקווה שזה יספיק לנו".

על היריבות בישראל: "שחררנו שבעה שחקנים והחתמנו רק אחד. בדקתי לגבי כמה שחקנים ישראלים, אבל השוק בישראל מאוד דל. יש לנו סגל קצר מאוד ואני מצפה מהקבוצה להחתים עוד שחקנים. אנחנו רוצים להשתפר. אני חושב שאנחנו יכולים להיות טובים יותר".

על ערן זהבי: "אני לא בטוח במאה אחוז, יש לו עדיין כל מיני בעיות. הוא לא התאמן מספיק כדי שאומר בביטחון שהוא יהיה כשיר. ככל הנראה הוא ימתין על הספסל ואשתמש בו אם אזדקק לו. ערן שחקן חשוב מאוד ואנחנו לא רוצים לסכן אותו, העונה לא תלויה במשחק אחד ואנחנו חייבים להיות חכמים בסיטואציה כזאת. יש לו בעיה בשרירים, ובעוד כמה ימים הוא יהיה מוכן לגמרי".

על שיטת המשחק שלו: "אני לא אחד שמאמין בשיטת משחק מסוימת. אני רוצה לשחק כמו ברצלונה, אבל אני מתאים את עצמי לסיטואציה. אני והשחקנים שלי עדיין לא ברמה הזאת. אני מנסה למצוא את שיטת המשחק הכי טובה עבורנו. יש לנו שחקנים טובים ואני מאמין שהם יכולים להשתפר ולשחק כמו שאני רוצה. נשחק בצורה שונה מהעונה החולפת".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב עם סלבישה יוקאנוביץ'. יוסי ציפקיס
דאגה לקראת שלישי. יוקאנוביץ' ובן חיים/יוסי ציפקיס

על שרן ייני ועמדת המגן הימני: "לכולם יש הזדמנות, יש עוד עונה ארוכה. אני אבחר במה שאני חושב שהכי טוב עבורנו. לכל השחקנים יש צ'אנס לשחק ביום שלישי".

על ההחתמות: "הכדור בידיים של האנשים שמעליי. אנחנו זקוקים לעוד שחקנים".

על הכדורגל הישראלי: "יש בישראלים שחקנים איכותיים ומהירים מאוד. יש כאן סגנון קצת שונה, אבל יש שחקנים טובים מאוד. אני מכיר את זה כבר הרבה שנים, שיחקתי מול לא מעט שחקנים ישראלים בעבר".

על משחקי ההכנה: "אני בהחלט חושב שאנחנו יכולים להשתפר ולהיראות טוב יותר. במשחק ביום שלישי אנחנו צריכים להיות טובים יותר. אם נעבור את היברניאנס, מחכים לנו אתגרים גדולים בהמשך העונה. אנחנו חייבים להגיע למשחקים האלה עם יותר ביטחון ועם יותר מחויבות. נצטרך להתאים את עצמנו לרמה ולמעמד".

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עוקץ. בן חיים/יוסי ציפקיס

טל בן חיים התייחס להחלטה להאריך את חוזהו: "היו לי כמה הצעות מחו"ל וזה לא סוד, אבל בשורה התחתונה העדפתי להישאר במקום שטוב לי בו. אמרתי לו פעם שרק בשנתיים האחרונות נהניתי מכדורגל. יש דברים בחיים שהם מעבר לכסף והתקדמות מקצועית כי טוב לי פה, אני נהנה מהחברים ומהכדורגל, אז שמחתי מאוד לחתום על חוזה ארוך ולהישאר בקבוצה. עכשיו אני מתרכז נטו במטרות שיש לנו העונה".

על מחנה האימון: "היה מחנה רגיל. התכוננו, אבל זה מחנה אימון קצת שונה כשיש משחק באירופה. יש פחות זמן להתכונן. בשלושת משחקי האימון האלה החזרנו את עצמנו לשגרה".

על היכולת של הקבוצה: "אין מה להתעסק בשחקנים שלא נמצאים פה. הוכחנו שנה שעברה שאנחנו קבוצה מספיק טובה, אני בטוח שיש לנו את היכולת לעבור את צמד המפגשים מול היריבה ממלטה".

שחקן מכבי תל אביב, בן רייכרט. קובי אליהו
"עשה טעות גדולה". רייכרט/קובי אליהו

על השינוי בעמדת המאמן: "כל מאמן מביא איתו משהו חדש ואחר. יש כל כך הרבה הבדל בין המאמנים. לא חושב שיש מה לעשות השוואות, אבל אם משווים לפאקו, אבל עושה רושם של מאמן מצוין. אנחנו עדיין בשלבי היכרות, אבל אני בטוח שתהיה לנו עונה מוצלחת ביחד".

על הכשירות הפיזית של הקבוצה: "משחקי האימון הם לא אינדיקציה לכלום. כושר המשחק רחוק מאוד משיאו, אבל אני לא חושב שהמצב מדאיג".

על ליגת האלופות: "לא חושב שיש לאוהדים סיבה להיות לחוצים. אנחנו הולכים להתמודד מול קבוצות טובות מאוד ובשביל להגיע לשלב הבתים צריך לעשות הרבה. אנחנו מאוד מקווים שההגרלה תאיר לנו פנים. במסגרת הקבוצה והמועדון אנחנו עושים הכל כדי לעמוד במטרה שלנו ולהגיע לשלב הבתים בליגת האלופות".

על יחסי הכוחות בליגת העל: "גם בעונה שעברה וגם לפני שנתיים הרימו גבה לפני תחילת העונה בנוגע לרכש ובסופו של דבר היינו הקבוצה הטובה בארץ. גם אוהדי מכבי תל אביב וגם אנחנו יכולים להיות רגועים כי ג'ורדי יודע מה הוא עושה. באר שבע, מכבי חיפה והפועל תל אביב קבוצות מצוינות, לזכות באליפות נוספת לא יהיה קל, אבל אני בטוח שאין מה לדאוג".

על בן רייכרט: "אישית אני חושב שמה שהוא עשה לא חכם בשביל הקריירה שלו ובשביל ההתפתחות המקצועית שלו. הוא ילד גדול ואחראי למעשיו, אבל אני בטוח שיום אחד הוא יבין שהוא עשה טעות".

יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully