וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור שרון משחזר את הקאמבק: "הרגשתי שהסל בגודל של אוקיינוס"

12.7.2015 / 7:52

גיבור נבחרת העתודה בניצחון על לטביה מתכונן להמשך הדרך: "עשינו צעד יפה". שגב יהיה כשיר להמשך הטורניר. צרפת, בלגיה ואיטליה מחכות בשלב הבתים השני, הכירו את היריבות

נאור שרון שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. פיב"א סיאמילו קאסטוריה, אתר רשמי
קאמבק מרשים. נאור שרון/אתר רשמי, פיב"א סיאמילו קאסטוריה

נבחרת העתודה של ישראל סיימה אמש (שבת) את שלב הבתים הראשון באליפות אירופה עם ניצחון דרמטי 67:70 על לטביה והעפילה לשלב הבתים השני עם טעם מצוין. השחקנים של דן שמיר פיגרו 66:56, 2 וחצי דקות לסיום, אלא שאז השתלט על המשחק נאור שרון, קלע 12 נקודות ברציפות שביצעו מהפך בדרך לניצחון. בזכות הניצחון ישראל עלתה לשלב הבתים השני עם מאזן של ניצחון על לטביה והפסד לסרביה. הפורוורד איתי שגב, שנפצע במהלך הרבע השני בצלעות, נסע לבית חולים מקומי באיטליה עם מנהל הנבחרת מוטי דניאל, ונמצא כי הוא סובל ממתיחה בשריר, ויהיה כשיר להמשך הטורניר.

"בשלשה האחרונה הרגשתי שהסל בגודל של אוקיינוס", סיפר נאור שרון על המהלך המדהים שלו שנתן לישראל יתרון כ-13 שניות לסיום, "זה ניצחון גדול, אני גאה בצוות על ההכנה, גאה בשחקנים כל אחד ואחד מהם עשה את העבודה שלו ונתן הכל. יש המון מה לשפר להמשך, עשינו צעד יפה אבל מבחינתי זה רק תחילת הדרך".

איתי שגב שחקן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
כשיר להמשך הטורניר. שגב/ברני ארדוב

ישראל, שכאמור עולה לשלב הבתים השני יחד עם לטביה וסרביה ולא תשחק מולן שוב, תפגוש בשלב הזה את נבחרות צרפת, בלגיה ואיטליה שעלו מבית א', כשכל אחת מהנבחרות עולה עם ניצחון והפסד, בדיוק כמו הבחורים של שמיר. המשמעות היא כי ניצחון אחד בשלב הבתים השני עלול שלא להספיק, ושחקני הנבחרת יצטרכו להתעלות. סדר המשחקים: יום שני (22:00) - בלגיה, יום שלישי (15:15) - צרפת ויום רביעי (17:30) - איטליה.

צרפת, שנחשבת לנבחרת הטובה ביותר שעלתה מדרג א', מציגה שני פורוורדים מובילים - אקסל בוטיל משאלון, שעשוי להבחר בדראפט בקרוב, ורושם 14.5 ו-4.3 ריבאונדים בממוצע למשחק בטורניר וגוורשון יאבוסל מרואן, עם 12 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק. שני שחקנים מעניינים נוספים הם פטר קורנלי הענק (2.11) ואלפא קאבה (2.06), שמועמד להבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2017. הרכז של הנבחרת הוא ארתור רוזנפלד היהודי מוילבראן.

בלגיה היא מעל הכל הנבחרת של מאנו לקומטה. הגארד הקטן (1.80) של מכללת מיאמי פלורידה היה חלש מאוד במשחק נגד צרפת עם 4 נקודות בלבד, אך בשלושת המשחקים האחרים קלע 24 נקודות למשחק כולל 32 נקודות על הראש של קרואטיה. לקומטה הפך כבר השנה למוביל של המכללה ונחשב למחליף של שיין לארקין. שחקן בולט נוסף בבלגיה הוא הפורוורד וינסנט קסטלוט עם 12.8 נקודות ו-6.8 ריבאונדים וצמד הגבוהים אנדי ואן וליט (2.10) ויסמעל באקו (2.08).

האיטלקים, שמארחים את הטורניר, עלו לשלב הבא בזכות ניצחון דרמטי על צרפת במחזור האחרון. השחקן המוביל של הנבחרת הוא הרכז תומאסו לאקווינטה עם 13.3 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק, כששני שחקנים נוספים ששווים צפייה הם לוקה ונקאטו עם 8.3 נקודות למשחק וסימונה פונטצ'יו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully