וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמא של גונסאלו חרה ירקה על בני משפחתו של ליאו מסי"

מה יש למשפחה הזו? עיתונאית קולומביאנית שנכחה בגמר הקופה כאשר משפחתו של הכוכב הותקפה, טוענת כי בין המתנפלים הייתה אמו של בלם נבחרת צ'ילה, שהושעה לאחר שדחף אצבע לישבנו של קבאני

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בשבוע שעבר, רגע אחרי סיום קופה אמריקה 2015, דווח כי בני משפחתו של ליאונל מסי הותקפו ביציע באצטדיון בסנטיאגו על ידי אוהדים צ'יליאנים, כשבין היתר אחיו של קפטן נבחרת ארגנטינה ספג מכות. היום (שבת) טענה עיתונאית קולומביאנית שנכחה במקום, כי מי שהשתתפה בהתנפלות על רודריגו מסי ואף ירקה עליו היא לא אחרת מאשר אמו של גונסאלו חרה.

"אמא של חרה ירקה על בני משפחתו של מסי, זה היה מפחיד", סיפרה ונסה פלאסיו לרדיו "קראקול", והוסיפה כי גם רעייתו של חרה הייתה באזור ובהמשך העליבה את הארגנטינאים בזמן חלוקת המדליות. משפחתו של מסי פונתה אז מהמקום על ידי כוחות המשטרה.

הצילומים מהאירוע

חרה, למי ששכח, הורחק מהטורניר לאחר שדחף אצבע לישבנו של אדינסון קבאני במהלך משחק רבע הגמר בין צ'ילה לאורוגוואי. קבאני הגיב לבלם הצ'יליאני והורחק, בעוד חרה קיבל את העונש שלו מוועדת המשמעת ולא היה שותף לזכייה ההיסטורית של נבחרתו בטורניר.

אגב, הבלם הצ'יליאני שבר שתיקה בנוגע לתקרית קבאני ולא הביע חרטה: "התקשורת העצימה את האירוע הזה, אני שילמתי את המחיר. אם אתם שואלים אותי מה קרה, השופט הזהיר את שנינו בכרטיס צהוב. זה מה שאני ראיתי באותו רגע. לקבאני זה היה צהוב שני והוא הורחק, אני קיבלתי רק צהוב. עצוב שאף אחד לא דיבר על המשחק, אלא רק על זה. אם עשיתי טעות, נענשתי כשהושעתי מחצי הגמר והגמר. זה פגע בי, אבל כל המקרה ייזכר כאנקודטה בהיסטוריה, בדיוק כמו וידאל והמכונית שלו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גונסאלו חרה שחקן נבחרת צ'ילה מתעמת עם אדינסון קבאני שחקן נבחרת אורוגוואי. טוויטר, צילום מסך
לא מתנצל. גונסאלו חרה/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully