וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל עוזר לחמד להתאקלם בברייטון: "נחמד שיש עם מי לדבר"

שחקני הנבחרת התאחדו בקבוצה מהצ'מפיונשיפ, והקשר בעל הוותק באי הבריטי עוזר לחברו לשעבר במכבי חיפה להתאקלם: "הוא הגיע לעזור לנו, אנחנו רוצים שיכבוש כמה שיותר. כולם כאן נותנים תחושה טובה וגורמים להרגיש חלק מהמועדון"

תומר חמד יחד עם בירם כיאל בדרך למחנה האימונים של ברייטון. מתוך חשבון האינסטגרם של בירם כיאל, צילום מסך
ביחד מגיל 13. חמד וכיאל/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של בירם כיאל

תומר חמד ובירם כיאל גדלו יחד במכבי חיפה, ערכו במקביל את הבכורה בקבוצת הבוגרים, שיחקו יחד בנבחרת וחולקים את אותו תאריך יום הולדת (2 במאי). כעת הם חוזרים לשתף פעולה, בברייטון מהצ'מפיונשיפ, והקשר סיפר לאתר הרשמי של המועדון על האיחוד עם חברו הטוב.

"נחמד שיש מישהו במועדון שאתה מכיר הרבה זמן ואפשר לדבר איתו על דברים כמו משפחה וכדורגל. גם המשפחות שלנו מיודדות. אבל חשוב מכך, הוא הגיע לעזור לנו ולהיות חלק מהקבוצה. הוא יעבוד קשה, ואנחנו רוצים שיכבוש כמה שיותר".

כיאל, שהגיע לברייטון בינואר האחרון, הוסיף: "אנסה לעזור לו להתאקלם. המאמן ומערך הסקאוטינג שאלו אותי עליו, וכשנפגשנו בנבחרת דיברתי איתו על המועדון. אמרתי לו שזה מקום נחמד, סיפרתי לו על המתקנים ועל מה שהם עשו כדי לקבל את פניי לפני כמה חודשים. כולם כאן נותנים לך תחושה טובה וגורמים לך להרגיש חלק מהמועדון, כל השחקנים נחמדים מאוד".

ברייטון תקיים היום את משחק האימון הראשון שלה לקראת העונה החדשה, מול מיירין מהליגה השוייצרית השלישית. "ננסה להפיק את המקסימום מהמשחק במונחים של כושר גופני, אבל גם של עבודת צוות ושילוב של השחקנים החדשים, שיבינו מה המאמן רוצה מהם. אנחנו נהנים לעבוד קשה בקדם העונה ורוצים להיות מוכנים לדבר האמיתי, כשהליגה תחל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully