וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס הגיע להיפרד, דיווח בספרד: ריאל תשלם את מרבית שכרו

בספרד טוענים שהסעיפים האחרונים סוכמו, ושוער הבלאנקוס יעבור בקרוב לקבוצת הפאר הפורטוגלית. ריאל תשלם לו 16 מיליון יורו בשנתיים הקרובות, פורטו רק 8. הבוקר הגיע השוער למתחם האימונים, אולי בפעם האחרונה

צילום וידאו: רויטרס,, עריכת וידאו: מרום שפיצר

עסקת העברתו של איקר קסיאס מריאל מדריד לפורטו נראית כסגורה, כשרק ההכרזה הרשמית נותרה כדי לסיים את הקדנציה של קפטן ריאל במועדון נעוריו. הבוקר נצפה קסיאס מגיע למתחם האימונים של ריאל שעה ארוכה אחרי שהחל האימון, והוא עזב אותו כעבור שעה.

על פי הדיווח ב"אס", השוער הגיע להיפרד מחבריו ומאנשי הצוות, ולאסוף את חפציו מהמקום שהיה ביתו מאז גיל 9. על פי דיווחים בספרד, יועציו של קסיאס המליצו לו לא לערוך פרידה פומבית מריאל מדריד, וגם מסיבת עיתונאים רשמית במדריד לא צפויה.

לקסיאס נותרו שנתיים נוספות בחוזהו עם ריאל מדריד, במהלכם אמור היה להרוויח כ-24 מיליון יורו נטו. לפי הסיכום בין הצדדים, הבלאנקוס ישלמו 16 מיליון יורו מהסכום הנ"ל, ופורטו תשלים אותו עם 8 מיליון יורו בשנתיים הקרובות.

על פי "אס", קסיאס החליט לעזוב לפני מספר שבועות, ופלורנטינו פרס היה זה שבישר לו כי הוא לא בתכניות של המועדון בעונה הבאה. לאחר מכן התקבלה הצעה מרומא, אך זו שריאל קיבלה מפורטו קסמה למועדון ולשוער עוד יותר.

בספרד יש שמעריכים כי ריאל מדריד עשוייה לרדת בימים הקרובים מניסיון צירופו של דויד דה חאה, לפחות עד הקיץ הבא. במקרה כזה, מי שאמור להחליף את קסיאס ברוטציית השוערים הוא פרנסיסקו קאסייה בן ה-28 מאספניול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. GettyImages
החתימה הרשמית קרובה מתמיד. קסיאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully