וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "יש עוד עבודה, אנחנו לא רוצים לחזור כאותה קבוצה"

כוכב קליבלנד חתם רשמית על החוזה החדש ובהשקת הסרט בו הוא משתתף שלח רמזים נוספים להנהלה: "הקיץ עבר טוב, אבל יש עוד מה לעשות. נראה אם יש עוד שחקנים חופשיים שירצו להגיע"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לברון ג'יימס חתם הלילה (בין שישי לשבת) באופן רשמי על חוזה חדש לשנתיים בקליבלנד תמורת כ-46 מיליון דולר. "זה מראה על המחויבות האישית שלו לעזור להביא אליפות למועדון", אמר הנג'רל מנג'ר דייויד גריפין. "אנחנו חולקים את מידת המחויבות הזו איתו. ההשפעה שלו על הקבוצה, הקהילה והענף היא עצומה ואנחנו מצפים להמשיך לעבוד יחד כדי להגיע למטרה".

ועם זאת, לברון עדיין מרגיש שלו ולקבוצה שלו יש עוד עבודה. כוכב הקאבס ארגן הקרנת בכורה של הסרט "Trainwreck" בו הוא משתתף באקרון, ואמר על הקיץ שעובר על המועדון: "זה היה טוב בינתיים, אבל יש עוד הרבה מה לעשות. עדיין צריך להחתים את טריסטן. אני מקווה שנצליח להחזיר את ג'יי אר סמית', ונראה אם יש עוד כמה שחקנים חופשיים שירצו לשחק אצלנו. אנחנו ממש לא רוצים לחזור כאותה קבוצה. אנחנו רוצים לחזור טובים יותר. בינתיים אנחנו עושים עבודה טובה".

לברון מופיע במספר סצנות בסרט החדש של ג'אד אפטאו, בכיכובם של איימי שומר וביל היידר. כשנשאל האם ישקול לשחק בסרטים נוספים בעתיד, השיב: "אם זה יתאים. אני לא כוכב קולנוע, אני יודע מה העבודה שלי".

צפו בקינג ג'יימס מדבר על הסרט בהקרנת הבכורה באקרון:

צפו בקטע מהסרט בהשתתפות לברון:

מאחורי הקלעים: לברון מדבר על השתתפותו בסרט

שחקן נוסף שחתם רשמית הוא מו וויליאמס, ששב לקדנציה שנייה במועדון בו שיחק בין 2008 ו-2011. "אנחנו מאוד נרגשים לקבל בחזרה את מו ומרגישים שהוא יתאים לנו מצוין", אמר גריפין. "מו הוא פליימייקר מוכח ברמה גבוהה עם יכולות לרווח את הפרקט ולשמור על שתי עמדות הגארדים, וזה הכרחי עבורנו".

מו וויליאמס, מינסוטה וולבס. AP
קדנציה שנייה, ובקליבלנד נלהבים. מו וויליאמס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully