וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ואל פרילנד דחה חוזה מדאלאס כדי לחתום בצסק"א מוסקבה

החתמה גדולה ליריבת מכבי ת"א ביורוליג: לבריטי הוצע חוזה של 6 מיליון דולר ל-3 שנים, אך הוא העדיף את הרוסים. לוואל ואיינגה בססארי, קאליית'ס בדרך לחוזה ענק בפנאתינייקוס

ברני ארדוב

היריבה הגדולה ביותר של מכבי תל אביב בקרב על פסגת בית ד' של היורוליג בעונה הבאה תהיה צסק"א מוסקבה. ולאחר אנדרי קירילנקו וסאשה קאון הודיעו על הפרישה וסאני ווימס עזב ל-NBA, עושה רושם שקבוצת הפאר הרוסית סוף סוף מתחילה להתחזק. לאחר שצירפה מוקדם יותר הקיץ את קורי היגינס, אחד השחקנים הטובים בטורקיה אשתקד, השלימה היום (שבת) צסק"א החתמה גדולה של ממש.

על פי דיווחים, הרוסים סיכמו עם ג'ואל פרילנד על חוזה לשנתיים שפרטיו עדיין לא ידועים. שחקן הפנים הבריטי קיבל במהלך הקיץ הצעה לחתום בדאלאס לשלוש שנים תמורת שישה מיליון דולר, אך דחה אותה כדי להצטרף לצסק"א. פרילנד (28, 2.08 מ'), ששיחק ביורוליג במדי מלאגה לפני מספר שנים, שב לאירופה אחרי שלוש שנים בפורטלנד, במהלכן העמיד ממוצעים של 3.2 נקודות ו-3.4 ריבאונדים למשחק.

* יריבה נוספת של הצהובים ססארי הודיעה על החתמתו של גאני לוואל, הפורוורד האמריקאי האתלטי שכבר פגש את מכבי תל אביב במדי מילאנו ופנאתינייקוס. אמש החתימה רשמית ססארי גם את כריסטיאן איינגה, שמגיע אחרי עונה מצוינת בווארזה.

* ואם בפנאתינייקוס עסקינן, הרי שקבוצת הפאר היוונית החתימה רשמית את סאשה פאבלוביץ', ועל פי דיווחים קרובה להחתים על חוזה עתק את ניק קאליית'ס. הירוקים מאתונה הציעו לרכז של ממפיס קצת יותר משישה מיליון דולר לשלוש שנים, והוא אמור להחזיר תשובה סופית עד יום שני.

* קיי סי ריברס האריך את חוזהו בריאל מדריד.

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס ג'ואל פרילנד. GettyImages
שב לאירופה אחרי שלוש שנים ב-NBA. פרילנד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully