וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בסטיאן שווינשטייגר יעבור למנצ'סטר יונייטד תמורת 20 מיליון יורו

בגרמניה מדווחים כי נסגרה העברתו של קפטן נבחרת גרמניה לאולד טראפורד. הקשר, שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-31 ושיחק במהלך כל הקריירה שלו בבאיירן מינכן, צפוי לחתום לשלוש שנים

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן. AP
בדרך לאולד טראפורד? שווינשטייגר/AP

האם אנחנו בדרך לאחת ההעברות המפתיעות של הקיץ? בבילד מדווח הערב (שישי) כי בסטיאן שווינשטייגר קרוב מאוד למנצ'סטר יונייטד וצפוי לעבור לשם מבאיירן מינכן תמורת סכום של בין 18-20 מיליון יורו. הקשר, שיחגוג בעוד פחות מחודש את יום הולדתו ה-31, צפוי לחתום באולד טראפורד לשלוש שנים וישתכר כ-10 מיליון יורו בכל שנה.

שווינשטייגר, קפטן אלופת העולם גרמניה, סבל מפציעות במהלך העונה החולפת ולכן רשם רק 20 הופעות בבונדסליגה, מתוכן 15 בהרכב והוא כבש חמישה שערים. בסטי עלה לבוגרים של באיירן מינכן ב-2002 והוא במועדון הבווארי מאז 1998, 17 שנה. הקשר, שהחל את הקריירה שלו כקשר התקפי באגף ימין, זכה עם שיאנית האליפויות של גרמניה בשמונה אליפויות, שבעה גביעים, בליגת האלופות ועם נבחרת גרמניה בגביע העולם ב-2014 ופעמיים במקום השלישי באליפות העולם (2006 ו-2010). כמו כן, הגיע עם נבחרת גרמניה לגמר יורו 2008.

חשוב לציין ששווינשטייגר שיחק תחת מנג'ר מנצ'סטר יונייטד הנוכחי לואי ואן חאל כשההולנדי אימן את באיירן מינכן בין 2009-2011 ופוטר לאחר שהמקום של הקבוצה בליגת האלופות היה בסכנה לקראת תום עונת 2010/11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully