וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: קאבנדיש זכה בקטע השביעי, פרום עם החולצה הצהובה

יום חג לרוכבים הבריטים שחגגו. עבור קאבנדיש זהו הניצחון ה-26 שלו שהוא גם הראשון בקטע מזה שנתיים. פרום נטל את החולצה הצהובה אחרי ההתרסקות של מרטין. טיג'יי ואן גארדרן רחוק ממנו ב-11 שניות

מארק קאבנדיש רוכב אופניים. רויטרס
התגעגע. קאבנדיש/רויטרס

מארק קאבנדיש קיבל תמורה בעד הסבלנות שלו, שכן הערב (שישי) הוא ניצח בקטע השביעי בתחרות טור דה פראנס היוקרתית, כשזהו הניצחון ה-26 שלו בקריירה בתחרות בצרפת. הרוכב שהתרסק בקטע הראשון בשנה שעברה אמנם היה רחוק משיאו עד כה בתחרות, אבל היום הוא עשה את שלו והקדים את הגרמני אנדרה גרייפל שסיים שני אחרי שהספיק לזכות בשני קטעים בתחרות. הסלובקי פטר סגן הגיע שלישי. היום שעבר על הרוכבים היה סולידי יותר לעומת אתמול אחרי שטוני מרטין, מי שהוליך את הטור, התרסק בקילומטר האחרון של הקטע השישי יחד עם האלוף המכהן ניבאלי ושבר את עצם הבריח, מה שאילץ אותו לפרוש.

"רכבתי היום עם אותו כוח שרכבתי בימים קודמים, אבל אם אתה פורץ מוקדם, אתה לא יכול לעשות את זה", הסביר קאבנדיש, שמדורג שמיני במספר הניצחונות בטור. את הרשימה מוליך אדי מרקס שרשם 34 ניצחונות בטור. "עבר הרבה זמן מאז שניצחתי קטע בטור דה פראנס, הייתי חסר סבלנות", הוסיף המנצח. הפעם האחרונה, אגב, שקאבנדיש הרים את הידיים וניצח הייתה בקטע ה-13 בטור לפני שנתיים.

כריס פרום רוכב אופניים. רויטרס
בדרך הנכונה. כריס פרום/רויטרס

הניצחון של קאבנדיש לא היה הניצחון היחיד של הבריטים היום מכיוון שכריס פרום לבש את החולצה הצהובה בעקבות היעדרותו של טוני מרטין. בכל מקרה, קאבנדיש מרגיש שזהו ניצחון קטן גם עבור מרטין, חברו לקבוצת "אטיקס-קוויק סטפ". "ידענו שלאבד את טוני יביא להפסד גדול עבור הקבוצה, ואמרנו שאנחנו חייבים לנצח בשבילו", הוסיף קאבנדיש. "זה מרגיש שהתחלתנו את התחרות עם 12 רוכבים ונשארנו שמונה".

נכון לעכשיו, פרום מוליך ב-11 שניות על פני האמריקאי טיג'יי ואן גארדרן. אלברטו קונטאדור מדורג במקום השביעי הכללי במרחק של 36 שניות מהפסגה. אלוף הטור, וינצ'נזו ניבאי מאיטליה, במקוםה-12. בשבת יתקיים הקטע השמיני שאורכו 181.5 קילומטר מראן למור דה ברטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully