וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "שיחקתי מצוין, אני יודע שאני יכול לנצח את דג'וקוביץ'"

השוויצרי חגג את ה-5:7, 5:7, 4:6 על אנדי מארי בחצי גמר ווימבלדון והחל לחשוב כבר על שחזור הגמר מהשנה שעברה. האלוף המכהן, שניצח את גאסקה, התייחס למצבו: "הכתף שלי בסדר, לא צריך לדאוג"

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
עשה את שלו ויכול לחייך. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' עלה היום לגמר ווימבלדון בפעם השלישית ברציפות. הסרבי המדורג ראשון בעולם והאלוף המכהן ניצח 6:7 (2), 4:6, 4:6 את רישאר גאסקה הצרפתי (21) וישחק על התואר היוקרתי ביום ראשון. מי שיפגוש אותו שם יהיה לא אחר מאשר רוג'ר פדרר, שניצח 5:7, 5:7, 4:6 את אנדי מארי במשחק מצוין.

דג'וקוביץ' אמר אחרי המשחק ל-BBC: "הטורניר מצוין, גאסקה שיחק טוב במערכה הראשונה. הפציעה בכתף זה לא משהו שצריך לדאוג לגביו, אני אהיה בסדר במשחק הבא. ווימבלדון זה טורניר הטניס הטוב בעולם, ניסיתי להביא את עצמי בצורה הכי טובה, שיחקתי טוב. אם אתה מסתכל על השמות של האגדות ששיחקו פה, ברור שזה כבוד גדול להיות פה ולהמשיך לגמר".

על משחק חצי הגמר השני בין פדרר למארי אמר נולה: "זה המשחק הכי נצפה שיש בטניס ואני מצפה לו. אין לי העדפה, נראה מי יעלה".

אנדי מארי טניסאי בריטי (שמאל) עם רוג'ר פדרר. רויטרס
סיפקו תצוגת טניס נהדרת. פדרר ומארי/רויטרס

רוג'ר פדרר, שהפך לגבר המבוגר ביותר שמגיע לגמר ווימבלדון מאז קן רוזוול ב-1974, אמר בסיום: "הקהל היה שקט מעט, אולי אנשים ציפו שהמשחק יילך לארבע או חמש מערכות, גם אני ציפיתי לזה. שיחקתי כל כך טוב היום". על הגמר הצפוי מול דג'וקוביץ', אמר השוויצרי: "אני יודע שאני יכול לנצח אותו במקרים מסוימים, אני מקווה שזה יהיה אחד מהם".

אנדי מארי אמר לאחר המשחק: "מעט מאוד שחקנים היו מסוגלים לשחק טניס כזה בשנות ה-30 שלהם, אני לא יודע אם מישהו שיחק אי פעם כל כך טוב כמו שפדרר משחק בגילו. הוא הרוויח את כל התמיכה שהוא מקבל, בכל מקום בעולם". על ההפסד עצמו אמר הבריטי: "כל ההפסדים כואבים, במיוחד בטורנירי גרנד סלאם, וכאן זה תמיד קשה מאוד". מארי נשאל האם יישאר לצפות במשחק של אחיו בגמר הזוגות ואמר: "הייתי שמח מאוד, אבל אני נהייה עצבני מאוד. קשה לי מאוד לצפות בזה. אני אצפה במה שג'יימי רוצה.

טים הנמאן, הטניסאי מספר אחת של בריטניה בעבר ופרשן בהווה, אמר: "פדרר שיחק משחק יוצא מן הכלל. לפעמים, אתה צריך להוריד את הכובע שלך בפני מישהו בטניס. רוג'ר הוא אחד השחקנים הטובים ביותר ששיחקו אי פעם וזה הטוב ביותר שראיתי אותו משחק".

פט קאש, אלוף ווימבלדון מ-1987, אמר: "אין שום דבר שאנדי מארי יכול היה לעשות, הכול הלך כמו שצריך לפדרר וכמעט כל דבר הלך כמו שצריך למארי. המשחקים בין האלופים האלה מוכרעים תמיד על דברים קטנים וזה מה שיהיה גם ביום ראשון".

אלוף ווימבלדון מ-1996 ריצ'רד קרייצ'ק אמר: "הייתה הרגשה של משחק צמוד, אבל לאנדי לא היה ממש סיכוי, ההגשות היו ההבדל הגדול. הנתונים מבחינת אנדי לא רעים, הם לא מדהימים, אבל לא רעים. במערכה השלישית אנדי קצת ירד ברמה, אבל עד אז הוא לא עשה שום דבר לא נכון".

מרטינה נברטילובה, שזכתה בווימבלדון תשע פעמים, הוסיפה: "אני לא יודעת אם ראיתי את פדרר משחק יותר טוב מכפי שהוא שיחק. הוא הגיש נהדר, היה כל כך רגוע וגיוון את המשחק שלו נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully