וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת העתודה הובסה על ידי סרביה 100:74

אחרי שהבטיחה את מקומה בשלב הבא, הנבחרת של דן שמיר ירדה מנוצחת כשההפסד ייגרר לשלב הבא. יונתן מור הוליך את הנבחרת עם 16 נקודות. נקבע סגל נבחרת הנוער לטורניר הכנה

יונתן מור סנטר נבחרת העתודה. ברני ארדוב
מנקודות האור הבודדות הערב. יונתן מור/ברני ארדוב

יממה אחרי שהעפילה לשלב הבא באליפות אירופה, נבחרת העתודה חזרה הערב (שישי) למציאות כשספגה הפסד כואב לסרביה החזקה 100:74. הנבחרת אותה מדריך דן שמיר נמצאת כעת במאזן 1:2, וההפסד הזה ייגרר עימה גם לשלב הבתים הבא. בשבת תתמודד הנבחרת נגד לטביה, שרשמה הערב ניצחון על בולגריה 64:84.

הנבחרת נתנה פייט יפה מאוד ברבע הראשון והובילה ברוב שלביו, כשאיתי שגב הוריד אותה ליתרון ב-21:27 עם נקודה מהקו. ברבע השני הסרבים השיגו את המהפך 3:24 דקות לסיום, עידן זלמנסון ניסה לעצור את המומנטום עם שלשה, אבל הסרבים היו נחושים יותר וסיימו את המחצית עם יתרון 36:45.

הרבע השלישי, בשפת השכונה, לא היה ממש כוחות. ישראל שותקה בהתקפה במשך שתי דקות וחצי ראשונות מאז תחילת הרבע, ורק חואקין שוכמן עצר את ההתלהבות הסרבית. למרות זאת, הסרבים המשיכו לדהור קדימה וסיימו את הרבע השלישי ביתרון 53:74. הרבע הרביעי נערך לפרוטוקול בלבד, סרביה ניצחה בו 21:26, כשיתרון השיא של המנצחים הגיע ל-27 בדיוק באמצע הרבע.

את הנבחרת הוליך יונתן מור עם 16 נקודות. נאור שרון הוסיף 12, חואקין שוכמן 11, אור לאומי 10, דניאל דנינו 8, עידן זלמנסון ונטע סגל 6 כל אחד, איתי שגב 3, רומן סורקין 2.

*** נקבע סגל נבחרת הנוער שתצא ביום ראשון בלילה לטורניר הכנה ברומניה: תמיר בלאט, רועי הובר, מוחמד אבו-ערישה, נתנאל ארצי, יובל זוסמן, קורן ג'ורנו, דניאל קופרברג, מירון רוינה, ליאור קררה, מייקל בריסקר, טי.ג'יי ליף, יונתן רבינוביץ'. הנבחרת תשחק בטורניר נגד בלארוס, רומניה ורוסיה החזקה מדרג א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully