וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אימון מלא לערן זהבי, הפערים עם דאבור מצטמצמים

10.7.2015 / 13:37

כוכב האלופה, שנעדר מרוב שלבי ההכנה בשל פציעה, כבש במשחקון פנימי ועשוי לשחק מול היברניאנס. 50 אלף יורו מפרידים בין דאבור למכבי תל אביב, שתצטרך לסגור גם עם גראסהופרס

צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: מתן חדד

ערן זהבי ערך הבוקר (שישי) אימון מלא במכבי תל אביב ואף שותף במשחק אימון פנימי של הקבוצה בו הוא גם כבש שער. זה היה האימון הראשון של מכבי תל אביב אחרי החזרה מהמחנה באוסטריה.

שחקנים בקבוצה העידו כי זהבי שגם קיבל את גופיית הג'וקר ושיחק במקביל בשתי הקבוצות, נראה בריא לחלוטין וההערכה היא שהוא יוכל לשחק מול היברניאנס המלטזית ביום שלישי בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. גם הקשר מהראן ראדי, שקרוב לעזוב להפועל באר שבע, התאמן כרגיל אבל על פי גורמים בקבוצה, הוא נראה כמי שהולך ומשלים עם עזיבתו.
דן איינבינדר אמנם היה הבוקר בקרית שלום, אבל רק לצורך טיפולים. הקשר לא מתאמן בשלב הזה עם מכבי תל אביב, מאחר ששני הצדדים מעדיפים שהוא ימצא קבוצה אחרת. הפועל באר שבע גילתה עניין באיינבינדר, אבל הוא לא קיבל את דרישתה לחוזה נמוך מזה שיש לו במכבי. לא ברור מה יעלה בגורל הקשר האחורי, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה במכבי. גם אופציה לצאת לאירופה נמצאת על השולחן וסוכנו אבי נמני בודק אותה.

בעניין אחר, הצטמצם הפער בין מכבי תל אביב למונס דאבור אבל בכל זאת קיימים 50 אלף יורו לעונה שמפרידים בין החלוץ לסיכום במועדון. רק אחרי שדאבור יסכם את תנאיו, ינסו במכבי תל אביב לסגור את העסקה מול גראסהופרס שהביעה אמש הסכמה עקרונית לרדת לכיוון המספרים שמכבי תל אביב מוכנה להציע בעסקה.

טל בן חיים ערן זהבי אימון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
בא בזמן? זהבי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully