וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מאמצים לסגור עם שלומי אזולאי מהפועל תל אביב

10.7.2015 / 13:00

דורה מעוניין בחלוץ האדומים, אך נתניה מסוגלת לעמוד רק בכמחצית מעלויותיו וכדי שהעסקה תתממש, הפועל תל אביב ואזולאי יצטרכו לשאת בעלויות החוזה. בנתניה מקווים שהירש ישחק אצלם אם יושאל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאמצים במכבי נתניה לסגור עם חלוץ הפועל תל אביב שלומי אזולאי. מדובר בעסקה בה כל אחד מהצדדים יצטרך לשאת בחלק כלשהו בחוזה של החלוץ בהפועל תל אביב. על פי ההערכות, החוזה של אזולאי לעונה הקרובה בהפועל מתקרב ל-1.2 מיליון שקל ברוטו. מדובר בסכומים שנתניה לא תוכל לשלם. יו"ר הקבוצה דורון אוסידון הבהיר לסוכנו של החלוץ אבי נמני שנתניה תוכל לעמוד בכמחצית מהסכום, מה שאומר שהפועל תצטרך לשלם חלק מההפרש ואזולאי עצמו יצטרך להתפשר כדי לשחק בעונה הבאה בנתניה ולא לשבת ביציע בבלומפילד. מאמן הקבוצה שלומי דורה מאוד רוצה את אזולאי ובנתניה ביקשו לעשות מאמץ כדי לסגור את הפרטים מול הפועל והשחקן.

חלוץ נוסף שנתניה רוצה הוא שחר הירש. בנתניה מבינים שהירש מרשים באימוני מכבי חיפה ואף כבש שער במשחק אימון בשבוע החולף ולכן רוני לוי עוד מתלבט לגביו. בנתניה משוכנעים כי אם הירש יושאל מחיפה, הוא ישחק אצלם ולא בהפועל רעננה או הפועל כפר סבא שגם רוצות אותו.

בתוך כך, מרוצים בקבוצה מאוד מדיא סבע שנראה אתמול מצוין במשחק האימון מול הפועל כפר סבא. עוד ציינו לטובה בנתניה את הצעירים ראול גרשומו ואביב אברהם שאמורים להיות בעונה הקרובה חלק משמעותי מסגל הקבוצה. הבלם האוקראיני אנדריי מישצ'נקו הסכים להישאר גם למשחק האימון ביום ראשון מול מכבי פתח לאחריו תתקבל החלטה אם להחתים אותו. לקבוצה שוב הוצע הבלם יא יא פטי, אבל דורה ואוסידון מעדיפים שחקן יותר צעיר.

שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול מיכאל סירושטן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
בדרך לנתניה? אזולאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully