וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואן פרסי עזב את מנצ'סטר יונייטד כי הרגיש נבגד על ידי ואן חאל"

באנגליה מספרים שמערכת היחסים הרעועה בין מאמן השדים האדומים והחלוץ היא שהוליכה לפרידה. על פי דיווחים, הקרע בין השניים הפך "בלתי ניתן לתיקון" כשהחלוץ הבין שלא בונים עליו לעתיד

one

בוידאו: השער האחרון של ואן פרסי במדי יונייטד

ב"הסאן" הבריטי מספרים הבוקר (שישי) שמערכת היחסים הרעועה בין לואי ואן חאל לרובין ואן פרסי הוליכה לפרידה בין המאמן ומנצ'סטר יונייטד, לחלוץ. ואן פרסי כבר עבר בדיקות רפואיות בפנרבחצ'ה והוא אמור לחתום במהלך סוף השבוע. על פי "הסאן", החלוץ בן ה-31 הרגיש "נבגד" על ידי ואן חאל, ולכן רצה לעזוב.

ואן פרסי שהגיע למנצ'סטר יונייטד מארסנל תמורת 24 מיליון ליש"ט בקיץ 2012, התאקלם בצורה נפלאה באולד טראפורד והיווה בורג מרכזי בזכייה של השדים האדומים באליפות, בעונתו האחרונה של סר אלכס פרגוסון על הקווים. בעונה הבאה הוא דעך מעט ביחד עם הקבוצה של דייויד מויס, אבל ההגעה של ואן חאל הייתה אמורה לעשות שינוי כיוון כללי.

מאמן נבחרת הולנד, לואי ואן חאל, עם שחקן הנבחרת, רובין ואן פרסי. רויטרס
יחסים בהידרדרות. ואן פרסי עם ואן חאל/רויטרס

עד ההגעה של ואן חאל ליונייטד, בין השניים שררה מערכת יחסים מצוינת והמאמן אף העניק לחלוץ את סרט הקפטן של נבחרת הולנד במונדיאל. אלא שביונייטד הדברים השתנו. חרף חוסר שביעות הרצון שלו מרדאמל פלקאו ובעיקר מקצב האימונים שלו, ואן חאל העדיף את הקולומביאני על פני ואן פרסי כמה פעמים וזה נפגע. ההולנדי שסבל מפציעות במהלך העונה האחרונה השקיע באימונים, אבל לדעתו לא קיבל מספיק קרדיט לעומת שחקנים אחרים.

ואן פרסי שהיה אמור לסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד בקיץ 2016, לא שמע מהנהלת המועדון לכל אורך העונה שעברה. לא הצעה לחוזה חדש, אפילו לא רמיזות. הוא הבין שוואן חאל לא בונה עליו ועם הזמן המועקה הפכה לזעם. ואן פרסי היה בין הממליצים על המאמן הוותיק כשמנצ'סטר יונייטד חיפשה מחליף קבוע לדייויד מויס, אבל עכשיו כאמור הרגיש נבגד. עד מהרה היחסים בינו לבין ואל חאל הדרדרו למצב שבאנגליה הגדירו היום כ"בלתי ניתן לתיקון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully