וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קני בלינג'ר חתם לשלוש עונות

10.7.2015 / 12:12

הגארד האמריקאי (23, 1.85) מצטרף לירוקים אחרי ששיחק בעונה שעברה בקבוצת הפיתוח של חיפה, מיאמי מידנייטס. ג'ף רוזן: "שחקן מרגש שיהפוך לחביב האוהדים". רמי הדר: "השקעה לטווח ארוך"

קני בלינג'ר, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
קני בלינג'ר, מכבי חיפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הגארד קני בלינג'ר על חוזה לשלוש עונות. בלינג'ר הוא השחקן הראשון שמגיע מקבוצת הפיתוח של מכבי חיפה, מיאמי מידנייטס שמשחקת בליגת הפיתוח ABA. "הייתה לנו ההזדמנות לראות את קני במיאמי והתרשמנו מיכולת הקליעה שלו, ההגנה שלו והאינטנסיביות שלו", אמר מאמן הירוקים, רמי הדר. "אנחנו רואים בקני השקעה לטווח ארוך ופוטנציאל שהחל להתפתח במיאמי מידנייטס וימשיך את התקדמותו במכבי חיפה".

בלינג'ר (23, 1.85) שיחק את שתי העונות הראשונות שלו במכללות, במדי פטרסבורג קולג' בפלורידה, בין השנים 2010-2012. בשנה השנייה שלו הוא העמיד ממוצעים של 12.5 נקודות ו-4 ריבאונדים. לאחר מכן עבר לאמסטרונג סטייט מדיויז'ן 2 ובעונתו האחרונה רשם 8.9 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים ב-24.4 דקות משחק בממוצע. העונה הופיע ב-26 משחקים במדי המידנייטס בליגות ה-ABA וה-FBA, כאשר הוא קולע 12.2 נקודות, מוריד 3.2 ריבאונדים, מוסר 2.0 אסיסטים וחוטף 1.2 כדורים ב-26.4 דקות משחק בממוצע לערב.

ג'ף רוזן בעלי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הישר מקבוצת הפיתוח. ג'ף רוזן/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו נרגשים שקני בלינג'ר הוא השחקן הראשון מקבוצת הפיתוח שלנו, המיאמי מידנייטס, שחותם במכבי חיפה", אמר בעלי הקבוצה, ג'ף רוזן. "לקני יש כינוי – ספיירדמן – בגלל שהוא שחקן אנרגטי שמשחק טוב מעל הטבעת. הוא שחקן מרגש ואנחנו צופים שהוא יהפוך לחביב האוהדים בחיפה".

בלינג'ר הוא הזר הרביעי שחותם בחיפה אחרי וויל גרייבס ורנה רוז'ו שממשיכים במועדון לעונה שנייה וגרגורי וארגס, שחקן נבחרת ונצואלה, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר. הסגל הישראלי של הירוקים קרוב להשלמה כשמלבד אלכס צ'וברביץ' וחנן קולמן שממשיכים לעונה נוספת הצטרפו לקבוצה עוז בלייזר מבני הרצליה והגארד היהודי אמריקאי ג'ון דיברלתומאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully