וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור ההתפתחויות: גל מקל וירושלים יעלו הילוך במשא ומתן

מכבי תל אביב ירדה מהפרק, מילאנו החתימה שני רכזים והאפשרויות של הישראלי הולכות ומצטמצמות. קאזאן מועמדת לצרפו, אך האדומים מנסים לשכנעו. מקורביו: "יהיו התפתחויות בקרוב"

צילום וידאו: מור שאולי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

לאחר שמכבי תל אביב הודיעה על הפסקת המו"מ עם גל מקל, בירושלים ינסו לשכנעו לחתום עמם על חוזה ארוך טווח. ירושלים הגבירה מאמצים כדי לצרפו כבר בשבוע שעבר.

לאורך תקופה ארוכה הצהירו מקורביו של מקל כי ירצה לשחק גם העונה ביורוליג, ולכן שתי האפשרויות הריאליות שלו עד לאחרונה היו מכבי תל אביב ומילאנו, אלא שהראשונה הודיעה על כך שהפסיקה את המגעים עמו, והשנייה החתימה בימים האחרונים את הרכז אנדראה צ'ינצ'ריני ואת צ'ארלס ג'נקינס, גארד מהכוכב האדום בלגרד. מילאנו אגב, שוחחה עם סוכנו האמריקאי של מקל גם בימים האחרונים.

שחקני ניז'ני נובגורוד גל מקל. GettyImages
אפשרויות הולכות ומטצמצמות. מקל/GettyImages

בסביבתו של מקל לא פסלו את האפשרות של הגעתו להפועל ירושלים, ונראה כי המגעים בין הצדדים צפויים להתגבר בימים הקרובים, כשהאדומים רואים בהגעתו הזדמנות לעשות קפיצת מדרגה במאבק מול מכבי תל אביב. גם קאזאן נחשבת מועמדת לצרף את השחקן, כשמה שעשוי לחזק את הגעתו הוא העובדה שחברו מניז'ני נובגורוד ארטיום פרחוסקי חתם לאחרונה בקבוצה.

מקל עצמו נמצא בארצות הברית לעבודה אישית עם המאמן דייויד ת'ורפ, שמשמש גם כמאמנו של עומרי כספי. מקל ות'ורפ הגיעו בחמישי לניו המפשייר למחנה Step It UP בבעלות איש העסקים היהודי אמריקאי יוגב ברדוגו, שבין המדריכים במחנה נמצא גם המאמן הישראלי יעקב ג'ינו. מי שנמצא במחנה הוא בנו של ת'ורפ, שבא להשגיח עליו מקרוב, ובמקביל להמשיך לעבוד עם השחקן הישראלי. השחקן צפוי לחזור לישראל בעוד כשבועיים לפתיחת אימוני נבחרת ישראל, כשהוא שומר על קשר רציף עם המאמן ארז אדלשטיין. "אנחנו בטוחים שיהיו התפתחויות בנושא שלו בקרוב, גל נותן לסוכנו לעבוד והוא מעדכן אותו לגבי ההצעות שלו בימים אלה", אמרו בסביבתו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully