וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גיל אמיתי חתם לשנתיים, מתן נאור האריך חוזה

10.7.2015 / 13:43

רכש ישראלי ראשון לקבוצה של עודד קטש: הגארד (25, 1.97) ששיחק בשלוש העונות האחרונות בנס ציונה יחליף את יחזקאל סקוורר שעשה את הדרך ההפוכה. נאור ימשיך לעונה תשיעית בקבוצה

גיל אמיתי שחקן עירוני נס ציונה. מגד גוזני
רכש ישראלי ראשון. גיל אמיתי/מגד גוזני

רכש ישראלי ראשון להפועל תל אביב הקיץ. הגארד גיל אמיתי חתם היום (שישי) לשנתיים במדים האדומים ויחליף את יחזקאל סקוורר שעשה את הדרך ההפוכה ממנו לעירוני נס ציונה. אמיתי היה קרוב מאוד בתחילת הפגרה לחתימה במדי מכבי ראשון לציון, אך המגעים בין הצדדים לא הבשילו בסופו של יום ובימים האחרונים חלה התפתחות במגעים בינו לבין הפועל תל אביב עד כדי חתימה. האדומים החליטו לצרפו לסגל לאחר שהבינו בימים האחרונים כי יתקשו לצרף את אלישי כדיר, שצפוי להמשיך בהפועל אילת. בעקבות ההחתמה תצטרך הפועל תל אביב לשלם לנס ציונה דמי השבחה בגובה 20 אחוז משכר הברוטו שלו.

"אני רוצה להודות לנס ציונה על שלוש שנים נפלאות, ושמח להצטרף למשפחת הפועל תל אביב", אמר אמיתי עם החתימה, "זו סוג של הגשמת חלום מבחינתי ואני מחכה להתחיל את העונה ולמשחק הראשון בדרייב אין, לשחק עם הקהל הזה מאחורייך זו חוויה אדירה".

גיל אמיתי שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
עושה את הדרך ההפוכה. סקוורר/קובי אליהו

אמיתי (25, 1.97) גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, ושיחק מעט בבני השרון בעונת 2008/9 לפני שירד ללאומית. בעונת 2009/10 הראה את הכישרון שלו בכפר סבא/כוכב יאיר, מה שגרם למ.כ הבקעה לצרפו בתחילת העונה שלאחר מכן. לאחר שלא קיבל מספיק דקות משחק חזר לשורות כפר סבא/כוכב יאיר. בעונת 2011/12 חתם בעירוני רמת גן, הראה ניצוצות ובאמצע העונה עבר להפועל חולון אך שוב לא זכה לדקות משחק רבות. בעונה שלאחר מכן חתם בנס ציונה, הפך לבורג חשוב בקבוצה, ורשם 10.5 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ב-36 משחקים בקבוצה בליגה הלאומית.

הוא המשיך עמה בשנתיים הראשונות בליגת העל כמחליפו של מאיר טפירו, כשבעונה הראשונה רושם 3.4 נקודות ו-1.1 אסיסטים למשחק והעונה עלה ל-4.6 נקודות ו-2.6 אסיסטים בממוצע למשחק.

מי שימשיך לשחק בהפועל תל אביב גם בעונה הבאה הוא הקפטן מתן נאור. השחקן בן ה-34 האריך את חוזהו וימשיך לעונה תשיעית במדים האדומים. הוא אמר היום: "אני שמח להמשיך להמשיך לעונה נוספת בבית שלי, עם המשפחה האדומה. נעבוד קשה בקיץ כדי שתהיה קבוצה טובה – שהאוהדים יוכלו להתגאות בה".

רמי כהן, יו"ר הקבוצה הוסיף לאחר החתימה: "אני גאה בעובדה שמתן ממשיך בהפועל תל אביב לעונה שביעית ברציפות ותשיעית בסך הכול. מתן הוא הרבה מעבר לעוד שחקן בהפועל, הוא הקפטן של הקבוצה וזה שמייצג אותה בצורה הטובה ביותר".

אמיתי מצטרף לסנטר וולי ג'אדג', רביב לימונד, שסיכם על חוזה חדש במדים האדומים שייחתם בתקופה הקרובה, יהונתן שולדבראנד, תמיר בלאט ו-ווילי וורקמן שממשיכים עם חוזים מהעונה שעברה במדים האדומים. גולן גוט מחזיק בחוזה, אך ייתכן ויעזוב את הקבוצה. בהפועל מעוניינים לצרף גבוה ישראלי לסגל. אם המהלך להחתים את כדיר או רוברט רות'בארט לא יצלח, ילכו בקבוצה על ישראלים פחות בכירים כשהמועמדים הם רם אליאספור ואיגור נסטרנקו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

(עדכון ראשון 9:34)

  • עוד באותו נושא:
  • גיל אמיתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully