וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החוזה החדש של לברון מוכיח שהוא מעל הליגה, הוא בספירה אחרת"

בארה"ב מנתחים את ההישארות של לברון בקליבלנד: "עדיין יש לו את המילה האחרונה, הוא שולט". דריימונד גרין עוקץ: "קליבלנד הייתה אלופה אלמלא הפציעות? ואני הייתי אנתוני דייויס אלמלא הגובה שלי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

יממה גדושה בחדשות טובות עברה על קליבלנד אמש (חמישי). הקאבס סיכמו עם לברון ג'יימס חדש לשנתיים תמורת כ-46 מיליון דולר ובנוסף הודיעה רשמית על הארכת חוזיהם של קווין לאב ואימן שאמפרט. כפי הנראה כרגע, שחקן הרוטציה היחיד שעלול לעזוב הוא ג'יי אר סמית', אך מנגד הצליחה הקאבס לצרף את מו וויליאמס ועשויה לצרף שחקנים נוספים בשבועות הקרובים.

אחרי אינספור ספוקלציות לגבי הסיבות להתעכבות של לברון בסיכום על חוזה חדש, ודיווחים לפיהם ג'יימס ממתין להארכת חוזהו של טריסטן תומפסון, מקורבי לברון מבהירים כי לא כך היו פני הדברים, למרות שעל פי הערכות הטריגר אכן היה סיכום עם תומפסון שעוד לא פורסם. "לא היה צורך שלברון יחכה לטריסטן. לברון הוא לברון וטריסטן הוא טריסטן. הוא כבר עומד בזכות עצמו", אמרו גורמים בקאבס.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
השריף בעיר. לברון/GettyImages

על אף העובדה שחוזהו החדש של לברון נותר בצל פרשת דיאנדרה ג'ורדן שמסעירה את ה-NBA, בארצות הברית ניתחו את המהלך של ג'יימס. "הפרטים הסופיים בחוזהו המסתמן של לברון מאוששים את התחזיות המוקדמות: לברון מקבל מקסימום כסף בעונה הקרובה ואת האפשרות לקבל חוזה מקסימום חדש בעונה הבאה במקרה של קטסטרופה מקצועית, פלוס אופציה להפוך לשחקן חופשי מוגבל בעונה הבאה, כשתקרת השכר תקפוץ. כל זה מוכיח שלברון עדיין שולט בקליבלנד, עדיין יש לו את המילה האחרונה", כתב בן גוליבר ב'ספורטס אילוסטרייטד'. "לברון ניסה להכתיב לקאבס את התנאים שיעבדו לטובתו, בצדק מבחינתו, אבל דווקא כוכבים אחרים בליגה לא הלכו בדרכו. אם בתחילת הקיץ חשבנו שכוכבים בליגה יחקו אותו ויחתמו על חוזים קצרים שיתנו להם אפשרות להשתדרג בקיץ הבא, בזמן אמת ראינו יותר ויותר שחקנים חותמים לשלוש עונות לפחות. זה מוכיח שלברון חי בספירה אחרת ב-NBA".

קווין לאב הסביר את ההחלטה להישאר בקליבלנד, וסיפר על הפגישה המתוקשרת עם לברון, במהלכה השניים צולמו מבלים בבריכה ב-LA. "דיברנו על הכל, היינו מאוד כנים זה עם זה. בסופו של דבר הסכמנו על הרבה דברים, וזה חתיכת דבר גדול כשמדובר בשחקן הטוב בעולם. דיברתי איתו על העובדה שאני נמצא באותו מצב שהוא היה בו - הייתי יכול לבחור איפה אני רוצה לשחק. אבל בכל פעם שעברתי בראש על כל התרחישים האפשריים תמיד הגעתי לאותו מקום ולאותה מסקנה, וזה שאני רוצה להיות בקליבלנד כדי לנסות לזכות באליפות. אני יכול לעזור מאוד לקבוצה להשיג את המטרה הזו".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. רויטרס
שיחה טובה עם לברון. לאב/רויטרס

כדי לעמוד ביעד שקווין לאב הציב, בקאבס יצטרכו לעבור כמה משוכות גבוהות. מלבד סן אנטוניו והסגל החלומי שנבנה שם, ישנה כמובן האלופה גולדן סטייט. דריימונד גרין, שנשאר באופן סופי אצל הווריירס, התייחס במסיבת העיתונאים בו הודיעה על הישארותו אמש, לדבריו של קיירי אירווינג, לפיו "אלמלא הפציעות, קליבלנד הייתה אלופה".

הפורוורד המצוין ענה, כהרגלו, בציניות משובחת. "אם אני הייתי 2.10, הייתי ברמה של אנתוני דייויס", אמר. "לכולנו יש בחיים את הרגעים שבהם אנחנו חושבים מה היה קורה 'אם'. ה'אם' הזה לא אמיתי. אם הוא היה אמיתי, כולנו היינו שיכורים".

שחקן גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין. רויטרס
שנון כהרגלו. דריימונד גרין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully