וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הגישה הצעה רשמית לראדי. תגיע לסיכום עם מכבי?

10.7.2015 / 0:32

במועדון הבהירו לקשר מכבי תל אביב שיהיו מוכנים לשלם את שכרו ולהחתימו על חוזה ארוך טווח, אך יצטרכו להגיע לסיכום עם האלופה לגבי דמי ההעברה. רז רחמים יהיה השוער המחליף מול תון?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע הגישה הלילה (חמישי) הצעה רשמית למהראן ראדי ומפעילה לחץ במטרה לסגור את העסקה מול מכבי תל אביב עד תחילת השבוע. על פי מקורבים לעסקה, שחקנה של מכבי תל אביב, שעל מועמדותו פרסמנו מוקדם יותר, קיבל הודעה מהצהובים כי הוא יהיה רשאי לעבור לקבוצה אחרת אם תעמוד בתנאי השכר שלו. באר שבע מוכנה לשלם את שכרו של השחקן במכבי תל אביב, בתנאי שתגיע להסדר עם האלופה לגבי דמי ההעברה. במהלך היום נערכה שיחה עם סוכנו של השחקן, רונן קצב, במהלכה הועברה לשחקן הצעה לחתום על חוזה ארוך טווח. "התנאים של ראדי ידועים והם לא הבעיה, נצטרך להגיע לסיכום לגבי העברתו ממכבי תל אביב", אישר מקורב לעסקה הערב.

מהראן ראדי מועמד להפועל באר שבע

שחקן מכבי תל אביב, מהראן ראדי. ג'יני
כיוון חדש? מהראן ראדי/ג'יני

כזכור, באר שבע הגיעה שלשום לסיכום עם בן שהר, ובמהלך היום הוא חתם על חוזה לשלוש שנים. בעקבות החתימה, ברק בכר החליט לוותר על חלוץ זר וניסה למצוא קשר במקומו. המאמן שקל להחתים את אלכסנדר דוידוב, אך מסיבות שונות העסקה לא יצאה לפועל. המאמן רצה את וובה בראון, שכבר סיכם את תנאיו במועדון, אך איזי שירצקי לא שחרר אותו ולכן העסקה התפוצצה. כעת, המאמן נתן אור ירוק לאלונה ברקת להשלים את העברת ראדי. אם זה יקרה, המאמן ינסה לצרף שחקן זר נוסף, בהתאם לצרכים של המועדון. אם ראדי לא יחתום, בכר ינסה להחתים קשר זר.

בעקבות פציעת רובי לבקוביץ' אתמול, רז רחמים ששקל לצאת לעונת השאלה ישמש כנראה כשוער המחליף מול תון. הדר ברד עשוי לצאת לעונת השאלה בעקבות העומס במרכז הקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully