וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה גברה 1:2 על הפועל אשקלון, הקרואטי יאזביץ' הרשים

גל צרויה והנבחן הצעיר רז מאיר כבשו לזכות העולה החדשה לליגת העל, כשרודי חדד הנבחן באשקלון צימק עבור העולה ללאומית. שחקן הכנף הקרואטי היה טוב, גם דויד קלמן פתח ועשוי להצטרף

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בני יהודה שתצא בעוד שבועיים למחנה אימון בהולנד, גברה הערב (חמישי) 1:2 על הפועל אשקלון שעלתה העונה לליגה הלאומית, במשחק אימון שנערך באשקלון. גל צרויה ורז מאיר, שחקנה הצעיר של מכבי חיפה שנבחן במדי הכתומים, כבשו את השערים, כאשר רודי חדד השווה זמנית לזכות אשקלון.

דויד קלמן שחקן נבחן בני יהודה. דף הפייסבוק של "מבזקים מהשכונה", צילום מסך
יצורף? דויד קלמן/צילום מסך, דף הפייסבוק של "מבזקים מהשכונה"

בני יהודה עדיין לא צירפה אף שחקן רכש לסגל ולמאמן יוסי אבוקסיס הייתה הזדמנות להתרשם משחקן הכנף הקרואטי, פיליפ יאזביץ' והבלם ההונגרי דויד קלמן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט. קלמן שנרכש על ידי הפועל תל אביב ועשוי להגיע בהשאלה לשכונה פתח בהרכב, שיחק מחצית והציג יכולת סבירה, כאשר לעומתו יאזביץ' הצליח להרשים את הצוות המקצועי. שניהם ימשיכו להתאמן עם הקבוצה וצפויים ליטול חלק גם בשני משחקי האימון הבאים נגד הפועל רעננה ועירוני ראשון לציון בשבוע הבא.

ההרכב הפותח של בני יהודה הערב: דלה איינוגבה, מאור קנדיל, איציק עזוז, דויד קלמן, בן צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, אביעד בורלא, אמיר עגייב, פיליפ יאזביץ', פדרו גלבאן, גל צרויה.

בהמשך שולבו גם אוהד קדוסי, אסי בלדוט, אביב חדד, עוז ראלי, דולב חזיזה, רז מאיר, טל בובליל, סתו פיניש וגיל יצחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully