וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: העתודה ניצחה את יוון והבטיחה מקומה בשלב הבא

הישג יפה לחבורה של שמיר ("יצאנו מבור גדול, זו תעודת כבוד לחבר'ה"), ששמטה יתרון 18 אך שמרה על קור רוח ברגעי בסיום והבטיחה הישארות בדרג א'. שרון (16 נק') וזלמנסון (15) בלטו

נאור שרון שחקן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
ניצחון גדול. נאור שרון/ברני ארדוב

נבחרת העתודה העפילה הערב (חמישי) לשלב הבא באליפות אירופה, כשניצחה את יוון 64:69. הנבחרת של דן שמיר עומדת כעת על מאזן של 0:2 כשנותרו עוד שני משחקים, אך בשל תוצאות המשחקים המקבילים מקומה בשלב הבא מובטח, כמו גם הישארותה בדרג א'.

ישראל פתחה נהדר, כשאיתי שגב ונאור שרון הריצו אותה ל-5:14, בדרך ליתרון 10:18 בסיום הרבע הראשון. היוונים צימקו ל-19:15, אך ברגעים הללו נכנסו עידן זלמנסון ונאור שרון לעניינים, הרכז השתלט על המשחק, ועם שלשה ממש על הבאזר הוריד את הנבחרת של דן שמיר לחדרי ההלבשה ביתרון גדול של 22:36, כשיוון דייקה ב-25 אחוז בלבד במחצית הראשונה. שגב קבע יתרון שיא של 25:42 ברבע השלישי, אור לאומי הפך את זה ל-33:51, אך בנקודה הזו ישראל נרדמה. היוונים לא ויתרו, ועם ריצה מדהימה של 9:29 עלו ל-61:62, שתי דקות לסיום. שרון התעורר בדיוק בזמן עם חטיפה וסל גורלי, נטע סגל הוסיף שתי קליעות עונשין, וישראל ידעה לנצל את האיבודים של היריבה כדי לסגור עניין.

שרון סיים כקלע המוביל עם 16 נקודות, 5 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 איבודים, זלמנסון הוסיף 15 ו-7 ריבאונדים ושגב תרם 11 ו-7 ריבאונדים. 11 היו גם ללאומי, נטע סגל הוסיף 7.

"מן הסתם נצטרך לשחקן כדורסל יותר טוב בהמשך הטורניר ונרצה לשפר את המשחק שלנו ולהוציא מעצמנו יותר כדורסל טוב וגם מיותר שחקנים", אמר המאמן דן שמיר. "היה הרבה לחץ לפני הטורניר וזה השפיע, אבל ידענו להתמודד עם הרבה דברים. יצאנו מבור עם פעולות גדולות של שחקנים, חטיפה וריבאונד וניצחנו. זו תעודת כבוד לחבר'ה".

שמיר התחייס לנטע סגל האלמוני יחסית שעשה פעולות חשובות בסיום: "הוא שחקן בלי אג'נדה פרטית ואנחנו מאוד אוהבים אותו. הוא מאוד מתקדם ואנחנו בונים עליו הרבה מאוד והוא עושה עבודה נהדרת. אני שמח גם בשבילו".

מנהל הנבחרת מוטי דניאל הוסיף: "אני אוהב את החברה ואני גאה בהם. הם מתנהלים בצורה מקצוענית ואני מאושר מהם".

מאמן נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל דן שמיר. ברני ארדוב
עוד יש על מה לעבוד. דן שמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully