וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: טוני מרטין שבר את עצם הבריח ונאלץ לפרוש

מוליך הטור התרסק בקילומטר האחרון של הקטע השישי יחד עם האלוף המכהן ניבאלי, וסיים את התחרות בשלב מוקדם. זדנק שטיבאר, חברו של מרטין לקבוצת אטיקס-קוויק, סיים ראשון

רוכב האופניים טוני מרטין לאחר ששבר את עצם הבריח. רויטרס
סיום מוקדם וכואב. טוני מרטין/רויטרס

זדנק שטיבאר הצ'כי ניצח היום (חמישי) בקטע השישי של הטור דה פראנס, אך הדרמה הגדולה התחוללה כחצי קילומטר לפני קו הסיום. מוליך המרוץ, טוני מרטין, התרסק כשניסה לסייע למארק קבנדיש לצאת לספרינט בסיום, והפיל איתו את אלוף השנה שעברה וינצ'נזו ניבאלי.

התאונה יצרה כאוס בישורת האחרונה של הקטע, שהחל באבוויל וארך 189.5 קילומטרים עד לה האבר. שטיבאר, חברם של מרטין וקבנדיש לקבוצת אטיקס-קוויק, ניצל את המהומה כדי לסיים ראשון. פטר סגאן סיים שני, ובריאן קוקארד שלישי.

מרטין הגרמני נחבל בכתפו, ופונה בסיום לקבלת טיפול עם חשש לשבר בעצם הבריח. החשש אכן התאמת ומרטין נאלץ לפרוש: "אמרתי לשטיבאר לא להיות עצוב בשבילי וליהנות מהיום שלו, כי זה מגיע לו. אני משוכנע שהקבוצה תשמור על המוראל הגבוה".

פורמלית בלבד, מרטין לובש עדיין את החולצה הצהובה, והוא מוליך על כריס פרום בפער של 12 שניות. טיג'יי ואן גארדרן שלישי, 25 שניות מהפסגה. בחולצה המנקודת מחזיק דניאל טקלהיימאנוט האריתראי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully