וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה ניצחה את הפועל קטמון 0:4

ידין כבש מרחוק (34), עטר דייק בפנדל (41) והמחליפים תורג'מן (67) ובניון (85) הוסיפו כשהירוקים הציגו יכולת משופרת. דרינצ'יץ' דימם והוחלף. רוני לוי: "מחפשים את החלוץ המתאים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי משחק ההכנה הראשון, בו מכבי חיפה ניצחה בקושי את הפועל נצרת עילית, אפשר היה לראות על פניו של רוני לוי את חוסר שביעות הרצון. הערב (חמישי) זה כבר נראה טוב יותר, כאשר הירוקים הציגו יכולת משופרת בכפר גלים וניצחו 0:4 את הפועל קטמון, העולה החדשה לליגה הלאומית.

בסיום המשחק הודיע המועדון כי עד כה נמכרו כבר קרוב ל-12 אלף מנויים, ובעקבות בקשות מצד האוהדים הוחלט להאריך את תקופת חידוש המנויים עד יום ראשון הקרוב ב-20:00. ביום שני תחל תקופת שדרוגי המנויים.

הקבוצה עדיין מחפשת חלוץ ועל פי דיווחים, לרשימת המועמדים נוסף היום גם ראול רוססקו, החלוץ הרומני של סביליה, ששיחק בעונה האחרונה כמושאל בסטיאווה בוקרשט.

אביחי ידין שחקן מכבי חיפה, לצד דקל קינן. אדריאן הרבשטיין
נראו טוב יותר. אביחי ידין חוגג עם החברים/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הציגה שלושה שינויים בהרכב לעומת המשחק הראשון, כאשר טאלב טואטחה, איסמעיל ריאן ושחר הירש פתחו על חשבון סאן מנחם, הקפטן יוסי בניון ואיתי שכטר, בשיטת 4-4-2 המסורתית של רוני לוי שהתחלפה תוך כדי המשחק ל-4-4-1-1. ניקולה דרינצ'יץ' המשיך לתפקד כמנהל העבודה של הירוקים במרכז השדה, חילק מסירות וגם לא התבייש לבצע גליצ'ים, עד שספג מרפק בפניו ונאלץ לנטוש את המגרש כשהוא מדמם. לצדו, אביחי ידין הרשה לעצמו הפעם להעז יותר בבעיטות מרחוק ובאחד המקרים גם כבש, ובכך פתח את המשחק עבור הירוקים בדקה ה-34.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניקולה דרינצ'יץ' שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מנהל העבודה. ניקולה דרינצ'יץ'/אדריאן הרבשטיין

משם זה היה קל יותר. אמנם הצעירים ריאן והירש לא כבשו, אבל הירוקים הצליחו לייצר מצבים דרך האגפים, בעיקר עם עזרא וטואטחה מצד שמאל. המגן גם העביר את כדור הרוחב שהוביל לפנדל של עטר, וסייע למשחק ההגנה שהיה הפעם טוב הרבה יותר מהמשחק הקודם. קטמון כלל לא הטרידה את מנוחתו של ולדימיר סטויקוביץ' (או מחליפו אוהד לויטה) וגם המצבים הנייחים, שהיוו בעיה גדולה במשחק מול נצרת עילית, עברו בצורה חלקה הפעם.

במחצית השנייה ערך רוני לוי חילופים רבים וקיבל תוצרת גם מהשחקנים שנכנסו. ערן ביטון הצעיר הראה ניצוצות, אלון תורג'מן כבש את השלישי והקפטן בניון נגח את הרביעי. משחק נוח בסך הכול עבור מכבי חיפה, שביום ראשון תיתקל במשוכה גבוהה יותר בדמות הפועל עכו.

רוני לוי אמר לאחר המשחק: "פחות מתייחס לתוצאה, יותר חשוב לנו דקות המשחק והגישה של השחקנים. בשלב הזה של השנה הם עובדים מאוד מאוד קשה, אני מאמין שיש עייפות, אבל חשוב לנו להתחבר. הצעירים הם שחקני בית של מכבי חיפה והם חשובים לנו מאוד. הם הראו שהם שחקנים מצוינים".

על הרכש הצפוי: "יש לנו כמה מועמדים כחלוצים זרים, אבל אין אחד שאני יכול להגיד שהוא בדרך. אנחנו עובדים ובוחנים אותם בכל פרמטר כדי למצוא את האיש המתאים. אנחנו רוצים לסגור את הרכש כמה שיותר מהר, אבל יש לנו מספיק זמן".

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הפעם יכול להיות מרוצה. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 12: מכבי חיפה החזיקה יותר בכדור בדקות הפתיחה, וריאן שניסה לסכן שלח כדור חזק מעל השער.

דקה 22: השחקנים יצאו להפסקת שתייה, כדורגל מרתק אין בכפר גלים. דרינציץ' שוב מנהל את המשחק של הירוקים, היתר לא עושים יותר מדי.

דקה 33: ריאן ועטר החליפו מסירות, עטר בעט מעל השער.

דקה 34: גול! ריאן ניסה להגביה לרחבה, הגנת קטמון הרחיקה לעבר ידין, שהניף את רגל ימין ובעט מ-20 מטרים כדור למרכז השער, אליו סיידוף הגיב מאוחר ונכנע. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 35: ידין התלהב מהשער ושוב הפציץ מחוץ לרחבה אחרי הכנה של עזרא, אך החטיא במעט את המסגרת.

דקה 41: גול! טואטחה העביר כדור רוחב מצד שמאל שפגע ביד של שחקן הגנה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ועטר בעט את הפנדל חזק לצד שמאל והכניע את סיידוף. 0:2 למכבי חיפה.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דייק מהנקודה הלבנה. אלירן עטר/אדריאן הרבשטיין

דקה 54: דרינצ'יץ' ספג מרפק בפניו מחטיב וירד לקבל טיפול כשהוא מדמם.

דקה 61: כדור מצד שמאל מצא את תורג'מן שהנגיחה שלו נבלמה. הכדור הגיע לבניון שהפציץ מעמדה קורצת, אבל החטיא את המסגרת.

דקה 67: גול! מהלך יפה של ביטון הצעיר במרכז המגרש נמשך עם כדור לשכטר, שמצד ימין מסר לתורג'מן. החלוץ המחליף התחמק מהבלם ובעט שטוח ברגל ימין, אל הרשת. 0:3 למכבי חיפה.

דקה 73: הפעם מנחם בנה מהלך בצד שמאל ומצא את גוזלן, שבעט מתוך הרחבה ונעצרה בקורה.

דקה 85: גול! ביטון הגביה כדור קרן ובניון החופשי נגח מחמישה מטרים אל הרשת. 0:4 למכבי חיפה.

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא נזקק למאמץ. ולדימיר סטויקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, אוראל דגני, דקל קינן, טאלב טואטחה, אביחי ידין, ניקולה דרינצ'יץ', איסמעיל ריאן, חן עזרא, אלירן עטר, שחר הירש.

כן שותפו: אוהד לויטה, עאיד חבשי, עטאא ג'אבר, יוסי בניון, שובל גוזלן, ערן ביטון, איתי שכטר, אלון תורג'מן, יובל יוסיפוביץ', סאן מנחם.

הפועל קטמון: אוהד סיידוף, יוגב לרמן, גולן חרמון, יהודה חוטה, יונתן זדה, שי מזור, עוז צבאג, שי חדד, נאור סבג, אבירם ברוכיאן, אדם מזרחי.

כן שותפו: רז שטיין, ג'מאל חטיב, אורן כהן, דור מימוני, ג'רמי חאובל, שי חדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully