וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה על הפסקת המו"מ עם גל מקל

9.7.2015 / 17:10

הצהובים הכריזו על הפסקת המו"מ וטוענים כי הרכז העלה את דרישותיו. גודס אישר כי רנדל עשוי לחזור, עסקת פבראני עשויה להיות מושלמת בשישי, ומה אומרים במכבי תל אביב על ההגרלה?

ברני ארדוב

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) על הפסקת המשא ומתן עם גל מקל: "למרות רצון שני הצדדים להגיע להבנות, הוחלט היום על הפסקת המשא ומתן עקב אי התאמה בלוחות הזמנים של שני הצדדים. מכבי מאחלת לגל הצלחה בהמשך דרכו".

מוקדם יותר הקיץ החתימה מכבי את טיילור רוצ'סטי וג'ורדן פארמר, ובצל רצונו של הרכז הישראלי לשוב ל-NBA, הוחלט בצהובים להשהות את המגעים. המשמעות: הפועל ירושלים עשויה להעביר הילוך ולקפוץ על מקל, אם זה יבחר בסופו של דבר לא לרדוף אחר חלום ה-NBA שלו. הרכז זוכה להצעות גם מאירופה, בין היתר מקאזאן ומילאנו.

אז למה המגעים לא הבשילו? למרות שרוב התנאים הכספייים סוכמו, מקל לא הודיע למכבי תל אביב שיגיע. לכן הצהובים החליטו לפתוח במו"מ עם ג'ורדן פארמר ולהאיץ את המגעים עימו עד לכדי חתימה. מאחורי הקלעים, הביעו הצהובים חוסר שביעות רצון מהתנהלותו של הרכז במהלך המו"מ ומכך שהתמהמה עם התשובה. "ההצעה של מכבי למקל, כ- 700 אלף דולר לעונה, היתה יותר מנדיבה", אמר גורם במועדון. "במכבי פשוט לא אהבו את ההתנהלות של מקל, שהוא לוקח את הזמן בכל מהלך המו"מ". עוד טוענים בקבוצה כי למרות הסיכום על רוב התנאים עם מקל, בימים האחרונים ביקש השחקן לשנות את דרישותיו, אז הוחלט במכבי תל אביב להפסיק את המשא ומתן.

על פי הסיכום עם מקל, השחקן היה אמור להודיע למכבי עד העשירי בחודש (כלומר, מחר) על החלטתו. כבר לפני יום-יומיים סברו במועדון כי השחקן לא יאשר את הצטרפותו ושוחחו בשיחות פנימיות גם על שתי המועמדות החדשות שנכנסו - קזאזן ומילאנו - מה שהגביר עוד יותר את הכעס אצל הצהובים.

רועי הולנדר מסר בשם גל מקל: "גל נמצא כרגע בפלורידה, מתאמן אצל המאמן שלו יחד עם עומרי כספי ועוד שחקני NBA. הוא מתכונן ומרוכז כולו במשימה הקרובה והחשובה מכל של הנבחרת. הסוכן שלו מטפל בכל ההצעות ושיהיה בקרוב מה לעדכן, נעדכן".

בשל החלטת מקל, גוברים הסיכויים שהצהובים ירשמו את ג'ורדן פארמר כישראלי.

יורוליג: הגרלה סבירה למכבי תל אביב, בית רצחני לריאל מדריד

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
ירושלים תעביר הילוך? גל מקל/יוסי ציפקיס

לגבי העונה הקרובה, יש גורמים במכבי תל אביב הטוענים שיש להחזיר את בריאן רנדל. הצהובים אמנם הודיעו לו כי הם לא מממשים את האופציה עליו, אולם במקביל בודקים אפשרות להמשיך עמו ואף נעשו מגעים בנושא. שמעון מזרחי והמאמן גודס הם בין הגורמים שסבורים שיש להמשיך עם רנדל, כשבשיחות פנימיות החמיאו להתנהלותו של רנדל על הפרקט ומחוץ לפרקט. על כך אמר גודס: "יש מצב שבריאן רנדל יישאר במכבי, אני לא מחפש בכוח שחקנים".

כפי שפורסם בוואלה ספורט, עם סוכנו של ויטור פבראני הועברו טיוטות חוזה והוא נמצא על סף חתימה במכבי לשנה אחת עם אופציה לעונה נוספת, כשהוא צפוי להרוויח כ-550 אלף דולר לעונה. גודס אישר כי "סביר להניח שהוא זה שיצטרף למכבי". העסקה צפויה להיות מושלמת בשישי.

פורוורד מכבי תל אביב בריאן רנדל. ברני ארדוב
יחזור? רנדל/ברני ארדוב

צסק"א מוסקבה, מלאגה, באמברג, דרושפאקה וססארי - אלו הן היריבות שהוגרלו בבית ד' יחד עם מכבי תל אביב בשלב הבתים של היורוליג. הצהובים קיבלו ברגשות מעורבים את ההגרלה הזו.

גיא גודס אמר על ההגרלה: "אין הגרלות קלות ביורוליג, אנחנו צריכים לבוא מוכנים ומפוקסים לכל משחק. יש יריבות מאוד מנוסות וחזקות כמו צסק"א ומלאגה - אותן פגשנו בשלב הבתים גם בעונה שעברה - ויש יריבות עם פחות ניסיון כמו דרושפאקה וססארי, ולכולן צריך לתת כבוד. צסק"א באופן קבוע מעמידה קבוצה סופר חזקה, גם כשהם עושים שינויים, ולגבי מלאגה – בספרד תמיד קשה לשחק. צריך לזכור שגם באמברג וגם ססארי הן אלופות במדינות שלהן. דרושפאקה היא קבוצה עם תקציב גדול שצפויה להעמיד קבוצה חזקה. אני בטוח שיהיה אקשן ומאוד מעניין. לגבינו, נשאר בסיס טוב של ארבעה שחקנים מובילים – סמית, פניני, יוגי וסילבן – ומעבר לכך די בנינו מחדש ואנחנו נצטרך לחבר את הקבוצה. שמות לא מנצחים משחקים, צריך להביא תוצאות בשטח".

המנהל ניקולה וויצ'יץ' אמר: "קיבלנו בית טוב, מעניין. בית האקסים. פארמר הגיע העונה מדרושפאקה, אמבקווה מבאמברג, ומרקיז היינס עבר לססארי. נמשיך את הקרבות הגדולים והמוכרים שלנו מול צסק"א מוסקבה, וגם מלאגה יריבה ותיקה וטובה. בנינו קבוצה חדשה וברור שייקח לה זמן להתגבש, זה בית שעל הנייר מתאים לנו כדי להריץ את הקבוצה".

שמעון מזרחי: "צסק"א תהיה חזקה לא פחות מבעונה שעברה, תהיו בטוחים, אבל זו טעות לחשוב שרק צסק"א היא יריבה קשה בבית הזה. מלאגה היא תמיד קבוצה עיקשת וקשוחה, באמברג זכתה באליפות גרמניה אחרי סדרת גמר צמודה של 5 משחקים וססארי אלופת איטליה בתום סדרת גמר של 7 משחקים. דרושפקה צפויה לעשות רכש גדול כי היא רוצה להגיע רחוק ביורוליג, כך שהיריבות בהחלט טובות וראויות. אנחנו רוצים לעלות לטופ 16 ולא סתם, אלא באחד משני המקומות הראשונים. אני בטוח שעם הקבוצה החדשה שאנו בונים יהיה לאוהדים חורף מרתק כמיטב המסורת בהיכל".

עוד באותו נושא

הכירו את יריבות מכבי תל אביב ביורוליג

לכתבה המלאה
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. אדריאן הרבשטיין
אין הגרלות קלות. מזרחי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully