וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב סירבה להצעת פיב"א, ותישאר ביורוליג גם בעונה הבאה

הצהובים חתמו ביחד עם עשר קבוצות בכירות אחרות על מסמך שמאשר את הישארותם במפעל הבכיר ביבשת, חרף החיזורים מפיב"א להצטרף למפעל החדש. גל מקל מועמד גם למילאנו וקאזאן

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: ביצועיו של הזר החדש של מכבי תל אביב טרבור אמבקווה

חרף החיזורים של בכירי פיב"א, שקיוו לפתות את מכבי תל אביב להצטרף למפעל החדש שהם עתידים להקים, החליטו הצהובים להישאר במפעל היורוליג. מכבי חתמה ביחד עם עשר קבוצות בכירות אחרות (אנאדולו אפס, ברצלונה, פנרבחצ'ה/אולקר, אולימפיאקוס, מילאנו, פנאתינייקוס, צסק"א מוסקבה, ריאל מדריד, קוצ'ה לבוראל ויטוריה וז'לגיריס) על המשך דרכה עם המפעל הבכיר ביבשת. "שמענו את ההצעה של פיב"א ואנחנו כמו יתר הקבוצות ממשיכים ביורוליג. כרגע אין כוונה להיענות להצעה אחרת".

מסתבר שמכבי תל אביב והפועל ירושלים לא לבד בכל הקשור לרצון להחתים את הרכז גל מקל. גורמים באיטליה מדווחים שמילאנו נכנסה לתמונה ומנסה לצרף לשורותיה את השחקן. הקבוצה עורכת שינויים בקו האחורי ומעניינת להתחזק עם השחקן. פרט לכך, גם קאזאן נכנסה לתמונה. מקל, כזכור, כבר היה מבוקש על ידי מילאנו, אך בסופו של דבר בחר בניז'ני נובוגורד, ואם יחתום בקבוצה, תהיה זו קדנציה שנייה שלו באיטליה לאחר ששיחק בבנטון.

מקל (27, 1.91 מ') גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ולאחר שנתיים במכללת וויצ'יטה סטייט חזר למועדון הצהוב ב-2008. הרכז מיעט לשחק, עזר להפועל גלבוע/גליל לזכות באליפות היסטורית, המשיך לבנטון טרוויזו, זכה באליפות נוספת עם מכבי חיפה ובעקבותיה הפך לישראלי השנה ב-NBA. אחרי עונת רוקי בדאלאס (2013/2014) שוחרר, חתם למספר ימים בניו אורלינס ושוב שוחרר. בפרבואר שעבר ניהל משא ומתן עם הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, לפני שהעדיף את ניז'ני נובגורוד, בשורותיה העמיד ממוצעים של 11.7 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים למשחק ביורוליג העונה.

בתקשורת ליטאית דווח היום כי הצהובים פתחו במשא ומתן עם הפאוור פורוורד לוק באביט (26, 2.06 מטר), ששיחק אשתקד בניו אורלינס ב-NBA.

כפי שפורסם כאן, עם ויטור פבראני, שעבר מבחן כשירות, הוחלפו טיוטות חוזה.

עדכון ראשון: 14:15

גל מקל שחקן ניז'ני נובגורוד מול סטפון לאזמה שחקן אנדולו אפס. GettyImages
מבוקש גם באירופה. מקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully