וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לחלוץ פיינורד, מיצ'ל טה פריידה. דגני יבקש לעזוב?

ההולנדי בן ה-23 מועמד, גם חלוצים מג'ירונה ואייבר ברשימות. שחקנים דיווחו כי הבלם-מגן לא מרוצה ממעמדו בעקבות הכוונה לצרף שני בלמים זרים, אך המאמן עשוי לשנות את דעתו ברגע האחרון

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה פנתה לחלוץ פיינורד, מיצ'ל טה פריידה (23, 1.91). השחקן הוצע לפני מספר ימים לקבוצה, ומאז היא יצרה קשר עם סוכנו. במועדון אישרו כי מדובר באחד המועמדים המובילים של רוני לוי, אם כי עדיין לא מתנהל משא ומתן בין הצדדים. טה פריידה כבש שבעה שערים בעונה החולפת, למרות שפתח שבע פעמים בהרכב בלבד, ועלה 13 פעמים מהספסל. בעונה שלפני כן כבש ארבעה, אך מדובר בשחקן צעיר עם פוטנציאל, שחיפה תוכל לקבל במחיר נמוך יחסית. טה פריידה כבש אתמול שלושער במשחק ההכנה של פיינורד במחנה באוסטריה.

שני שחקנים נוספים מועמדים מהליגה השנייה בספרד. הראשון הוא חלוצה של ג'ירונה, חיימה מאטה (26), ששיחק בחוד של קבוצת הצמרת לצדו של פרנסיסקו סנדאסה, שחקן אחר אותו ניסתה להביא מכבי חיפה בעבר. גם הוא נחשב לאחד המועמדים של לוי ברשימה. הוא כבש 12 שערים בעונה החולפת, ושיחק לכל אורך העונה בהרכב. שחקן נוסף שהוצע לקבוצה הוא חלוצה האיטלקי של אייבר, פדריקו פיובקארי (30). בחיפה טוענים כי לוי צפוי לצמצם את רשימת השמות שלו בימים הקרובים. במועדון רוצים להכניס את המשא ומתן עם אחד החלוצים להילוך גבוה לפני היציאה למחנה.

צפו בשלושער של טה פריידה אתמול (מספר 19)

שחקנים במכבי חיפה סיפרו בימים האחרונים כי הבלם-מגן אוראל דגני לא מרוצה ממעמדו. הדבר נובע מכוונת המאמן להחתים שני בלמים זרים. גורם במועדון אמר: "דגני ישוחרר אם יביא הצעה של מיליון יורו, לא פחות", מה שנראה לא ריאלי. אם דגני יישאר ולוי יחתים שני בלמים זרים, דקל קינן עשוי לעזוב. בגלל העניין הזה, לוי שוקל להחתים ברגע האחרון קשר במקום בלם, ובכך להשאיר את שניהם בקבוצה. לגבי מארק ואליינטה, במועדון טוענים שינחת ביום ראשון. "עד שלא נראה אותו בנתב"ג, אי אפשר לומר שהוא ישחק בקבוצה בעונה הבאה, אבל לאור כל הבדיקות שערכנו ההערכה היא שהוא ינחת במועד שנקבע", אמרו. במועדון אישרו כי חלוץ אנטליהספור ומלך השערים בפרטיזן לשעבר, לאמין דיארה, הוצע להם והוא נמצא בעדיפות משנית מבחינת לוי.

הקבוצה תשחק הערב בכפר גלים מול הפועל קטמון, וביום ראשון היא תנעל את משחקיה בארץ במשחק מול הפועל עכו. ביום רביעי היא תמריא למחנה באוסטריה שיימשך עשרה ימים, וביום שני אחר כך ייערך המשחק המרכזי שלה מול נוריץ'. שחקנים התייחסו לאסיפה הקשה שערך רוני לוי ואמרו בעניין הזה: "האסיפה התחילה בצורה רגועה, וככל שהתקדמה כך עלו גם הטונים. רוני צודק בהרבה דברים, כי יש כאן שחקנים שצריכים לתת הרבה יותר. מצד שני, עוצמת האימונים באמת גבוהה, לא קל לסיים אימונים ברמה הזאת בשלב כזה של העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב עדן בן בסט מול שחקן מכבי חיפה אוראל דגני. קובי אליהו
עתידו לא ברור. אוראל דגני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully