וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי ג'יי ליף ישחק עם נבחרת הנוער של ישראל: "הזדמנות נהדרת"

חיזוק משמעותי לנבחרת הכדורסל שתנסה לחזור לדרג א'. בנו בן ה-18 של בראד ליף נחשב לאחד משחקני התיכונים הטובים בארה"ב. ב-USA TODAY כתבו עליו: "מהכדורסלנים הכי מגוונים במדינה"

אימג'בנק GettyImages

הפורוורד הצעיר טי.ג'יי ליף ינחת בארץ ביום ראשון וכבר באותו יום ייצא עם נבחרת הנוער של ישראל לטורניר הכנה ברומניה. טי ג'יי שנולד בישראל, הוא כמובן בנו של שחקן העבר בראד ליף ששיחק שנים ארוכות בישראל. הוא היה בארץ לפני כחודש בתקופת התרשמות וכאמור קיבל החלטה לשחק בנבחרת ישראל וישתתף עם נבחרת הנוער באליפות אירופה בעוד כשבועיים באוסטריה. הוא ינסה לעזור לנבחרת לעלות לדרג א'.

ליף, פאוור פורוורד שמתנשא לגובה של 2.06 מטרים, נחשב לאחד משחקני התיכונים הכי טובים בארה"ב. הוא העמיד העונה ממוצעים של 27.4 נקודות ו-14.2 ריבאונדים למשחק בבית הספר Foothills Christian שבקליפורניה, ומדורג במקום התשיעי במדד ESPN 100 שעוקב אחרי שחקני התיכונים הכי טובים בארה"ב. קולג'ים מפורסמים כמו UCLA, מישיגן ודיוק ניסו לגייס אותו, אבל ליף בחר להתחייב למכללת אריזונה.

ב-USA TODAY החלו בפרויקט שבמסגרתו העיתון ואתר האינטרנט שלו מציגים 60 שחקני תיכונים מבטיחים. אתמול הופיע האייטם על ליף ובו נכתב שהוא "בקלות אחד מהשחקנים הכי מגוונים בארה"ב. בגובה 2.06 מטרים, ליף רץ על הפרקט כמו גארד, יכול לשמור על שחקנים בכמה עמדות ויודע לייצר נקודות ממצבים שונים".

בראיון ל-ESPN ליף הצעיר אמר אתמול: "בהתחלה היססתי, אבל אחרי שדיברתי עם אבי הבנתי שזו הזדמנות יוצאת מן הכלל". אביו בראד הוסיף: "טי ג'יי יקבל הזדמנות להתנסות במשהו שונה לחלוטין. תרבות שונה, אווירה שונה. אני חושב שזו הזדמנות נהדרת עבורו".

נבחרת הנוער תצא ביום ראשון לרומניה שם תשחק החל בטורניר מרובע נגד בלארוס, רומניה ורוסיה החזקה. הנבחרת תחזור בסוף השבוע הבא ארצה וכעבור ארבעה ימים תצא לאליפות אירופה באוסטריה, שם תפגוש את איסלנד, אירלנד, אוסטריה, מקדוניה ודנמרק במטרה לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית ובהמשך לסיים בין 3 הראשונות באליפות ולחזור לדרג א'.

טי ג'יי ליף. GettyImages
כבר התחייב למכללת אריזונה הגדולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully