וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון פייר פול נפצע בתאונת זיקוקים, הרופאים קטעו חלק מהאצבע שלו

כוכב ההגנה של ניו יורק ג'איינטס נפגע בשתי ידיו במהלך חגיגות יום העצמאות האמריקאי. לאגודל ייקח עוד שישה שבועות להחלים. מגן הפינה של טמפה ביי, סי ג'יי ווילסון, איבד שתי אצבעות בתאונה דומה

ג'ייסון פייר פול ניו יורק ג'איינטס. Bill Kostroun, AP
פציעה מטופשת להחריד. פייר פול/AP, Bill Kostroun

אין שכל, יש דאגות. ג'ייסון פייר פול, האנד ההגנתי המצוין של ניו יורק ג'איינטס, בסך הכול רצה להשתעשע מעט עם זיקוקים לכבוד הרביעי ביולי, יום העצמאות האמריקאי. אלא שהרגע המשמח הזה הפך במהרה לסוג של טרגדיה, כאשר פייר פול נפצע בצורה די חמורה בידיו מהתפוצצות של אחד הזיקוקים ונלקח לטיפולים בבית החולים.

הלילה (בין רביעי לחמישי), הרופאים נאלצו לקטוע חלק מאצבע יד ימין שלו. למרות זאת, פייר פול אמור להיות כשיר לעונה הקרובה. השחקן סבל גם מפגיעה באגודל ובעוד שהיא נשארה במלואה, הרי שהטיפול בפציעה הזו ייקח זמן ממושך יותר, אולי אפילו חודש וחצי, מה שעלול לפגוע בהכנות לעונה. פייר פול, שעבר כמה ניתוחים לאחר הפגיעה, יישאר בבית החולים מספר ימים נוספים, כאשר גם ידו השמאלית נפגעה, אך בצורה פחות משמעותית. אנשי הג'איינטס, שטסו לבית החולים בפלורידה על מנת לשהות לצדו, לא הורשו לפגוש את השחקן.

וזה לא הכול. גם מגן הפינה של טמפה ביי, סי ג'יי ווילסון, הצליח להסתבך בדיוק באותה צורה, עם תאונת זיקוקים בערב החג. בעוד שהבאקנירס לא הסכימו להגיב על הפציעה, ב-ESPN דיווחו כי היא משמעותית ואביו של השחקן הודה שבנו איבד שתי אצבעות בגללה. לא ברור מה יעלה עתה בגורל הקריירה של ווילסון בן ה-25.

* לראשונה אי פעם, אחרי כשני עשורים של מאבק משפטי, הורה שופט אמריקאי על ביטול הסימן המסחרי של קבוצת הפוטבול של וושינגטון, "הרדסקינס", בשל פגיעה בציבור האמריקאי-אינדיאני. המשמעות היא שהרדסקינס יכולים להמשיך להשתמש בשמם כשם הקבוצה, אולם כל אחד יכול לעשות בו שימוש כעת ואם הקבוצה תתבע אותו, היא תתקשה הרבה יותר לזכות בתביעה כזו. נשיא הקבוצה, ברוס אלן, הודיע שוושינגטון תערער על ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully