וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: סרינה ניצחה את שראפובה, ותפגוש בגמר את מוגורוסה

המדורגת 1 בעולם נראתה דורסנית מתמיד מול הרוסיה, בדרך ל-2:6, 4:6 משכנע מאוד. תואר שישי באול אינגלנד קרוב מתמיד. הספרדייה הצעירה (20) גברה על רדוואנסקה 3:6, 6:3, 3:6

AP

גרבינייה מוגורוסה (20, ספרד) - אגניישקה רדוואנסקה (13, פולין) 3:6, 6:3, 3:6

אחרי שהעפילה לראשונה לחצי גמר גרנד סלאם, גרבינייה מוגורוסה המשיכה את הטורניר החלומי שלה ועלתה לראשונה בקריירה לגמר הטורניר היוקרתי מכולם, אחרי ניצחון בשלוש מערכות על אגניישקה רדוואנסקה.

לאחר שרשמה ניצחונות מרשימים במיוחד מול אנג'ליק קרבר, קרוליין ווזניאקי וטימאה באשצ'ינסקי בסיבובים המוקדמים, הספרדייה המצוינת שלטה לחלוטין מול הפולנייה המתוסכלת שעברה שנה קשה.

כבר במשחקון הראשון מוגורוסה שברה את יריבתה והוסיפה שבירה נוספת כדי לעלות ל-1:4 בדרך ל-2:6 במערכה תוך 34 דקות בלבד. בדיוק כמו במערכה הראשונה, גם המערכה השנייה נפתחה עם שבירה של הספרדיה, אבל הפעם רדוואנסקה התעשתה וניצחה חמישה משחקונים רצופים בדרך לזכייה במערכה כולה, 3:6.

המערכה השלישית נפתחה בשבירות הדדיות, כשבמצב של 2:3 רדוואנסקה נשברה בפעם הנוספת והאחרונה במשחק, שהסתיים ב-3:6 תוך פחות משעתיים.

הספרדייה המצוינת, שהגיעה כבר פעמיים לרבע הגמר ברולאן גארוס, הראתה השנה שהיא יכולה לשחק היטב גם על דשא ולא רק על חימר. זה היה המפגש החמישי בין השתיים, שהמאזן ביניהן עומד כעת על 2:3 למוגורוסה, כששלושת המפגשים השנה הסתיימו בניצחון שלה.

גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדיה. Shaun Botterill, GettyImages
ניצחון ראשון בחצי גמר גראנד סלאם ראשון. מוגורוסה/GettyImages, Shaun Botterill
אגניישקה רדוואנסקה טניסאית פולניה. Ian Walton, GettyImages
לא הצליחה להגיע לגמר שני בווימבלדון. רדוואנסקה/GettyImages, Ian Walton

סרינה וויליאמס (1, ארה"ב) - מריה שראפובה (4, רוסיה) 2:6, 4:6

המדורגת ראשונה בעולם סיפקה הצהרת כוונות נוספת לגבי כוונותה ללכת עד הסוף. לאחר שעברה את ויקטוריה אזנרקה ברבע הגמר באחד ממשחקי הנשים הטובים שנצפו בשנים האחרונות, הכניעה וויליאמס את שראפובה, שמסיימת טורניר מאכזב למדי לאחר שלא ממש הרשימה בשום שלב.

האמריקאית נראתה דורסנית במיוחד במערכה הראשונה, ניצלה שתיים מארבע אפשרויות השבירה שלה, לא אפשרה ליריבתה ולו אפשרות שבירה אחת (והחזיקה אותה על ארבעה ווינרים בלבד), וטסה ל-2:6 מוחץ. שבירה מהירה בסט השני עשתה את העבודה עבור סרינה, שסגרה עניין עם 4:6 אחרי שעה ו-18 דקות של משחק.

שראפובה המאוכזבת הולכת הביתה, והפעם האחרונה שהדיחה את סרינה בווימבלדון היתה אי שם ב-2004. המאזן בין השתיים עלה ל-2:18 לטובת האמריקאית (כולל 17 ניצחונות רצופים), שקרובה מתמיד לזכיה שישית בתולדותיה באול אינגלנד, וגרנד סלאם שלישי השנה, אולי בדרך לעשות מה שלא עשתה מעולם - לזכות בכל הגרנד סלאמים בשנה קלנדרית.

בגמר תפגוש סרינה את מוגורוסה, כשהמאזן בין השתיים עומד על 1:2 לזכות האמריקאית הוותיקה. הניצחון היחיד של הסינדרלה מספרד הגיע ברולאן גארוס של 2014, אז ניצחה 2:6, 2:6 על החימר של פריס.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. Julian Finney, GettyImages
התואר קרוב מתמיד. סרינה/GettyImages, Julian Finney
מריה שראפובה טניסאית רוסיה. Julian Finney, GettyImages
טורניר מאכזב. שראפובה/GettyImages, Julian Finney

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully