וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה: "כואב הלב על דימיטרי רובינסקי, מקווים שייצא נקי"

בקבוצה מהלאומית הגיבו לחשד ששחקן המועדון מעורב בניסיון חיסולו של אלי טביב: "הכל התקבל בהפתעה גמורה. מדובר בבחור שקט, שחקן שאהוב מאוד על השחקנים בחדר ההלבשה"

צילום וידאו: דוד קורן, עריכת וידאו: מרום שפיצר

48 שעות לא פשוטות עברו על מועדון מכבי הרצליה מאז היוודע דבר מעצרו של שחקן הקבוצה, דימיטרי (דימה) רובינסקי, שחשוד במעורבות בנסיון חיסולו של הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב.

רובינסקי, 25, נחקר במשרדי ימ"ר תל אביב והבוקר (רביעי) הובא לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב בפעם השנייה, שם הוחלט להשאירו במעצר עד ליום ראשון. תחילה הוא נעצר לפני שלושה ימים, בחשד כי פרץ יחד עם אנשים נוספים לדירה בהרצליה, ממנה נגנבו 2,000 דולר במזומן. במהלך החקירה נקשר שמו גם במעורבות בניסיון הרצח של אלי טביב וברצח של בר חזק בחודש מרץ השנה.

במכבי הרצליה מסרבים בשלב זה לדבר על הפרשה ומעדיפים שלא להגיב בנוגע לשחקנם שנעצר, כמו גם לדון בעתידו המקצועי במועדון.

"כולם כאן בהלם מאז ששמענו את שמו של דימה נקשר לפרשה הזו", אמר גורם בקבוצה. "כואב הלב על הבחור, כולם כאן מקווים שזה לא נכון ושהוא ייצא נקי מכל העניין הזה. הכל התקבל בהפתעה גמורה. מדובר בבחור שקט, שחקן שאהוב מאוד על השחקנים בחדר ההלבשה. אנחנו באמת באמת מקווים שהכל יסתיים בשלום".

רובינסקי, בוגר מחלקת הנוער של מכבי הרצליה, לא הירבה לשחק בעונה שעברה בשורות הקבוצה הבוגרת, ורשם רק תשע הופעות בליגה ושלוש הופעות נוספות בגביע הטוטו. בעונה שלפני כן שותף בחמישה משחקים בלבד.

שחקן מכבי הרצליה, דימיטרי רובינסקי. ברני ארדוב
מכבי הרצליה נותנת לו גב. רובינסקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully