וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יוסי דורה סיכם ויחזור לקדנציה רביעית

8.7.2015 / 22:01

כפי שפורסם בוואלה ספורט, הקשר בן ה-33 ישוב לקבוצה בה גדל, כשרק חתימה פורמלית מול יואב כץ חסרה. הבעלים יצפה בטוסיין ריקטס במדי נבחרת קנדה ויחליט ביחד עם טל בנין האם להשאירו

שחקן הפועל עכו, יוסי דורה. ברני ארדוב
בדרך הביתה. דורה במדי הפועל עכו בעונה האחרונה/ברני ארדוב

יוסי דורה סיכם רשמית בהפועל חיפה והוא צפוי לחזור לקדנציה רביעית בקבוצה בה גדל והחל את הקריירה. דורה שעל מועמדותו לשוב לקבוצת נעוריו פורסם לראשונה בוואלה ספורט. מנהל מו"מ קדחתני עם הבעלים יואב כץ והיום (רביעי) הצדדים הגיעו להבנות, כאשר כעת חסרות רק החתימות הרשמיות.

כץ אישר את דבר הסיכום ואמר: "זה סגור ב-99 אחוזים, אני מאמין שיוסי יהיה אצלנו". הקשר האחורי בן ה-33 כאמור גדל בהפועל חיפה ובהמשך הקריירה עזב אותה כמה פעמים, אבל בסך הכול שיחק במדיה תשע עונות וגם שימש כקפטן הקבוצה. בתחילת העונה שעברה החליט המאמן ראובן עטר לוותר על שירותיו ודורה עבר להפועל עכו.

הבעלים כץ יצפה בטלוויזיה במשחק של נבחרת קנדה נגד נבחרת אל סלבדור הלילה (בין רביעי לחמישי) כדי לראות שוב את טוסיין ריקטס ולבחון את הכושר בו הוא נמצא. לאחר מכן הוא יחליט ביחד עם המאמן טל בנין אם לצרף את ריקטס לעונה נוספת או שמא להשאיר את עמדת הזר החמישי לשחקן בעמדה אחרת. בקבוצה ממשיכים במאמצים להחתים את חנן ממן שמבוקש גם על ידי הפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully