וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קובארז' חתם לעונה נוספת, מוגרבי יענה בחיוב?

30.6.2015 / 23:00

השוער הצ'כי יישאר לעונה נוספת בכרמל. קשרה של בני סכנין בעונה החולפת מתקרב, אך יחזיר תשובה סופית בקרוב. דיא סבע נוטה לדחות את ההצעה. יוסי דורה הוזכר כמועמד לחזור לקבוצה

פז'מיסל קובארז' שוער הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
נשאר אדום. קובארז'/יוסי ציפקיס

השוער הצ'כי פז'מיסל קובארז' חתם לעונה נוספת בקבוצה וצפוי להצטרף לאימונים ביום חמישי. קובארז' יהיה הזר הרביעי של הקבוצה. כעת מתלבטים בחיפה אם להחתים את טוסיין ריקטס כזר החמישי או שמא להביא זר לקישור.

פיראס מוגרבי צפוי להחזיר להפועל חיפה תשובה בימים הקרובים אם הוא מוכן לחתום בקבוצה או שמא מעדיף לחכות לאופציות אחרות. למוגרבי הוצע חוזה גבוה יחסית, אך הוא מעוניין לשחק באירופה כשבהפועל חיפה מבקשים מהקשר להחליט סופית בימים הקרובים.

דיא סבע, שמבוקש גם הוא בקבוצה, נוטה בשלב זה להיענות דווקא להצעה של בני סכנין ונראה שיחתום בקבוצה של אלי כהן. סבע קיבל הצעה מהפועל חיפה אך בשלב זה מעדיף להגיע לסכנין. במקביל בקבוצה לא ויתרו על האופציה להביא את עאהד עזאם כחלק מעסקת טרייד עם עירוני קרית שמונה אך בשלב זה לא ברור עדיין אם האדומים-שחורים יסתדרו עם השחקן עצמו על התנאים.

שם נוסף שעלה כמועמד לחזור לקבוצה הוא יוסי דורה. הבעלים יואב כץ מעריך מאוד את דורה וכעת לאחר ששלומי דורה לא נשאר בהפועל עכו כץ שוקל לנסות ולהחזיר את אחיו של המאמן לקבוצה בה גדל ואותה עזב בעונה שעברה. מחר תחל הקבוצה את האימונים, כאשר מלבד שחקני הסגל יגיעו כמה נבחנים. במועד מאוחר יותר תצא הודעה בנוגע לאימון שיהיה פתוח לקהל האימון ולמסיבת העיתונאים לפתיחת העונה.

(עדכון ראשון: 9:47)

שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. מגד גוזני
מחכים לתשובה. פיראס מוגרבי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully