וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחונות לביברס נאתכו ואלמוג כהן, הפסד לאייל גולסה

משחקי הכנה: קשר צסק"א שיחק 78 דקות ב-1:4 על חימקי, קשר אינגולשטאט נכנס כמחליף ב-1:3 על אאלן וקשר פאוק שיחק 45 דקות בהפסד 4:3 לבוכום. ניצחון גם לגדיר, תיקו לקבהא, דמארי לא שותף

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
מתכונן לפתיחת העונה. ביברס נאתכו/GettyImages

ביברס נאתכו שיחק הערב (רביעי) 78 דקות בהרכב צסק"א מוסקבה, שניצחה 1:4 את חימקי במשחק הכנה לקראת עונת 2015/16. גאורגי מילאנוב (39, אחמד מוסא (5), רומן ארמנקו (58) ופונטוס ורנבלום (76) כבשו עבור סגנית אלופת רוסיה.

* גנט אלופת בלגיה הפסידה במשחק אימון 1:0 מול רוסאלרה מהליגה השנייה. קני סייף שיחק מחצית, חאתם אל חמיד פתח בהרכב ורמי גרשון לא נכלל בסגל.

* מרואן קבהא שיחק 82 דקות בהרכב מאריבור, שסיימה ב-2:2 את משחק ההכנה האחרון שלה לעונה, מול קובאן קרסנודאר הרוסית. סינטאיהו סלליך לא שותף בגלל פציעה.

* אלמוג כהן נכנס כמחליף בדקה ה-28 והיה שותף לניצחון 1:3 על אאלן. העולה החדשה לבונדסליגה טיילה עם שערים של פסקל גרוס (42), לוקאס הינטרזר (47) ותומאש פקהארט (57).

* מוחמד גדיר נכנס בפתיחת המחצית השנייה ושותף ל-0:3 של לוקרן על דסל ספורט. החלוץ הישראלי וקבוצתו הבלגית יסיימו את משחקי ההכנה שלהם מול עירוני קרית שמונה.

* אייל גולסה פתח בהרכב פאוק סלוניקי ושיחק 45 דקות בהפסד 4:3 לבוכום מהבונדסליגה השנייה. הקשר הישראלי, שהוצב כשמאלי בשלישיית מרכז השדה, הוחלף בהפסקה יחד עם ההרכב כולו בפיגור 3:2.

* עומר דמארי לא שותף בניצחונה של רד בול זלצבורג 1:3 על ווסט ברומיץ' מהפרמיירליג. אלופת אוסטריה נראתה מצוין ונהנתה משערים של מרקו ג'וריצ'ין (33), ג'ונתן סוריאנו (39) וטקומי מינאמינו (65). אדיל נאבי רק צימק (67).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully