וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הקליפרס ייפגשו עם דיאנדרה ג'ורדן, הסנטר יתחרט?

משלחת גדולה בניצוחם של דוק ריברס, כריס פול ובאלמר תנסה לשכנע את הסנטר שסיכם בדאלאס להישאר בקליפורניה. ב-ESPN טוענים: "הוא נוטה לשחק בקליפרס". סאני ווימס סיכם בפיניקס

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האם דיאנדרה ג'ורדן יבצע פניית פרסה ויישאר בסופו של דבר בלוס אנג'לס קליפרס? זה מה שהקבוצה של דוק ריברס היתה רוצה שיקרה, ולשם כך היא תנסה להיפגש עם הסנטר המצוין היום (רביעי) ביוסטון כדי לשכנע אותו לדחות את הצעת דאלאס ולהישאר בקליפורניה. ריברס, כריס פול, בלייק גריפין, פול פירס, ג'יי ג'יי רדיק והבעלים סטיב באלמר אמורים לקחת חלק בפגישה.

ג'ורדן סיכם מילולית על חוזה מקסימום של 80 מיליון דולר לארבע עונות בשורות המאבריקס, אולם משום שקבוצות יכולות להחתים שחקנים באופן רשמי רק החל מיום חמישי, הסנטר האתלטי עדיין יכול להתחרט. על פי דיווחים, הקליפרס שוחחו עם ג'ורדן בימים האחרונים, ועל פי כתב ESPN הוא עדיין "לא בטוח", ו"קרוע" באשר לקבוצה בה ישחק בעונה הבאה. מארק שטיין צייץ כי השחקן "נוטה לחזור לקליפרס".

סנטר לוס אנג'לס קליפרס דיאנדרה ג'ורדן. AP
עדיין מתלבט. ג'ורדן/AP

על פי דיווחים בארצות הברית, ג'ורדן החל לחשוב מחדש על הישארות בקליפרס לפני מספר ימים, זמן מה לאחר שכבר סיכם על הצטרפותו לדאלאס. העיתונאי אלכס קנדי כתב: "אחת הסיבות העיקריות שפול פירס צורף היא כדי לעזור לדיאנדרה. הרגישו שהמנהיגות שלו תעזור ל-DJ ותמנע עימותים בין ג'ורדן ופול. עכשיו הם מנסים להבהיר לדיאנדרה שפירס יעזור לו, שיביאו עבורו מאמנים גבוהים וידאגו לו ליותר נגיעות בכדור בהתקפה".

* דיווחים בארצות הברית טוענים הערב שסאני ווימס סיכם לשתי עונות בפיניקס תמורת 5.8 מיליון דולר. הגארד בן ה-29 סוגר תקופה נפלאה באירופה, בפרט בצסק"א מוסקבה, וכעת הוא שב ל-NBA לראשונה מאז עונת 2010/11, אז העמיד ממוצעים של 9.2 נקודות ו-2.6 ריבאונדים למשחק במדי טורונטו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

והנה התגובות של הנוגעים בדבר

צ'נדלר פארסונס יטוס גם כן להיפגש עם דיאנדרה?

ג'יי ג'יי רדיק ייסע במכונית לשם

בלייק גריפין חילוץ והצלה

כריס פול עדיין עסוק בסירת הבננה שלו

גם פול פירס בעניינים

גולדן סטייט הגיבה עם הציוץ הסופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully