וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ב"מארקה": נסגרה עסקת איקר קסיאס מריאל מדריד לפורטו

העיתון המדרידאי טוען שהמגעים הבשילו לכדי עסקה. ההודעה הרשמית עשויה להתפרסם עוד הערב והשוער הוותיק יעזוב את המועדון אחרי 25 שנים. הבלאנקוס יגבירו את המאמצים להחתמת דה חאה

צילום וידאו: רויטרס,, עריכת וידאו: מרום שפיצר

על פי "מארקה", סוכמה מכירתו של איקר קסיאס מריאל מדריד לפורטו. העיתון המדרידאי שבדרך כלל מחזיק במקורות אמינים בקרבת הבלאנקוס, דיווח היום בסביבות 15:00 שעון ספרד שכל הקצוות נסגרו במגעים בין המועדונים ושעד מחר בצהריים תצא הודעה רשמית. ריאל מדריד כנראה תערוך טקס פרידה מהשוער הוותיק ביום שישי.

בהנחה שקסיאס אכן יעבור, ריאל מדריד תגביר את המאמצים שלה לרכוש ממנצ'סטר יונייטד את דויד דה חאה. בלי קשר, מי שאמור להגיע לסנטיאגו ברנבאו הוא שוער אספניול, קיקו קאסיה. קיילור נבאס הקוסטה ריקני, שסבל בעונה האחרונה מלא מעט פציעות, גם כן אמור להישאר כרגע.

קסיאס בן ה-34 הצטרף לריאל מדריד כשהיה בן 9 וב-15 השנים האחרונות הפך לאחד מהסמלים הגדולים של המועדון. הוא ערך בכורה בעונת 1999-2000, הגן על שערה של הקבוצה ב-510 משחקי ליגה ובסך הכול עמד בין הקורות ב-725 משחקים בכל המסגרות.

קסיאס זכה עם ריאל מדריד ב-5 אליפויות, 3 גביעי ליגת האלופות, 2 גביעים ספרדיים, 4 סופרקופה ספרדים, 2 סופרקאפ אירופים ו-2 גביעי העולם לקבוצות. לאורך השנים גם זכה בעשרות תארים אישיים.

שוער ריאל מדריד בשנת 1999, איקר קסיאס. GettyImages
725 הופעות בכל המסגרות. קסיאס ב-1999/GettyImages

בשנתיים-שלוש האחרונות חלה ירידה תלולה בכושרו של השוער הוותיק ובינואר 2013, כשז'וזה מוריניו עדיין כיהן כמאמן הקבוצה, הוא איבד את מקומו בהרכב לראשונה אחרי כ-14 שנים. בעונה הבאה, 2013-14, הוא שותף רק בשני משחקי ליגה למרות שמוריניו עזב וקרלו אנצ'לוטי מונה במקומו. השוער הספרדי אמנם שימש שוער ראשון במפעלים האחרים ובעונה הבאה חזר להיות השוער הראשון, אבל מעמדו כבר היה בירידה והוא אפילו ספג שריקות בוז מהאוהדים לא פעם.

ב-18 במאי קסיאס נפגש עם יו"ר ריאל מדריד, חוסה אנחל סאנצ'ס, שאמר לו: "אנחנו בונים עלייך לעונה הבאה, אבל חשוב לי ליידע אותך שבקיץ נחתים שוער ברמה גבוהה". השוער הוותיק כנראה הבין כבר אז שבמועדון מנסים להראות לו את הדרך החוצה. בשבועות האחרונים התגברו הדיווחים על הרצון העז של ריאל לרכוש את דויד דה חאה, ובמקביל בתקשורת המקומית סיפרו שאם השוער הצעיר יגיע ממנצ'סטר יונייטד, ההנהלה תכריח את המאמן רפא בניטס לפתוח איתו ולא עם קסיאס.

כשהשוער ואנשיו הבינו שאין לו עתיד מקצועי בריאל מדריד, סוכנו החל לנהל שיחות עם קבוצות ברחבי אירופה. ארסנל התעניינה, אבל החתימה את פטר צ'ך. פ.ס.ז' נחשבה למועמדת לקלוט אותו, אבל לבסוף ויתרה על שירותיו והיום הודיעה על רכישתו קווין טראפ הגרמני. הקבוצות הגדולות של טורקיה רצו, אבל קסיאס עצמו פסל את האפשרות הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully