וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אבירם זליקוביץ' האריך את חוזהו

8.7.2015 / 13:30

הגארד-פורוורד (25, 1.91) ימשיך בקבוצה של מיקי גורקה גם בשנתיים הקרובות אחרי שרשם אשתקד 9.9 נקודות ו-2.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. בקבוצה מקווים להמשיך גם עם יובל נעימי

שחקן בני הרצליה אבירם זליקוביץ'. ברני ארדוב
ימשיך בשרון. אבירם זליקוביץ'/ברני ארדוב

אבירם זליקוביץ' ימשיך בבני הרצליה. הגארד-פורוורד ששיחק בשנתיים האחרונות בקבוצה בשרון הגיע לסיכום עם ראשי המועדון על המשך דרכו לשנתיים הקרובות לאחר משא ומתן ארוך, כשבסיום הצפוי קרה והשחקן האריך את חוזהו ויישאר במועדון. בהרצליה הביעו סיפוק רב על עצם הארכת החוזה, ומעריכים כי בתקופה הקרובה יוחתמו במועדון מספר שחקנים נוספים, כך שהקבוצה של מיקי גורקה תוכל להתחרות בחלק העליון של הטבלה. אחד השחקנים שצפויים להמשיך הם יובל נעימי, שלהרצליה יש אופציית השוואה לחוזהו עד לסוף החודש.

"אני שמח מאוד על החתימה שלי בבני הרצליה, המקום שהיה עבורי בית בשנתיים האחרונות, והיה לי ברור שאני אמשיך להתקדם עם המועדון", אמר זליקוביץ' בהודעה רשמית של המועדון, "אני מקווה שהשנתיים הבאות יהיו יותר מוצלחות מבחינה קבוצתית. אני שחקן שמאוד אוהב את הריגוש עם הקהל, אז אני מקווה שכמו שבשנה שעברה היה גידול בקהל, גם השנה האולם יהיה מלא בהרבה משחקים, והקהל ידחוף אותנו להצלחות".

זליקוביץ' (25, 1.91) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה שהיה חלק מנבחרת הנוער. במשך שנים היה אחד השחקנים המובילים בליגה הלאומית, כשכבר בגיל 18 היה חלק בכיר מהסגל של הפועל כפר סבא/כוכב יאיר. אחרי שלוש שנים במועדון קיבל הזדמנות בהפועל תל אביב שכיוונה לעלייה לליגת העל, אך לא השתלב בצורה טובה ועזב את חוזהו אחרי עונה אחת, כשחתם בעירוני נהריה בעלת היומרות. במדי הסגולים היה זליקוביץ' לשחקן המצטיין בליגה השנייה עם 16 נקודות למשחק, אך נהריה כשלה בחצי גמר הפלייאוף.

בעונת 2013/14 חתם זליקוביץ' על חוזה בבני הרצליה, וכבר מתחילת העונה הפך לשחקן מוביל בליגה כשרשם 9.9 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים למשחק, כשהוא מוביל את הקבוצה בסיום העונה להשארות בליגת העל. את העונה שעברה החל מחוץ למגרש בשל פציעה, אך כשחזר המשיך במגמה הטובה שלו עם 9.9 נקודות, 2.4 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully