וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הכוכבת שניסתה להתאבד בגלל סטויקוביץ', סוארס בספר ילדים

מי שהייתה חברתו של שוער מכבי חיפה חשפה כי חתכה ורידים כשגילתה שסטויקוביץ' עומד להינשא, חלוץ ברצלונה זכה לאיור ייחודי, אקס צ'לסי זכה ב-5.5 מיליון ליש"ט בלוטו, ולא תאמינו למה מרסל יאנסן פרש בגיל 29

אימג'בנק GettyImages

19:40: הומאז' לספאד ווב

בפברואר ימלאו 30 שנה לתחרות ההטבעות האגדית בה זכה ספאד ווב. פורטר מייברי, כדורסלן רחוב שמתנשא לגובה של 1.65 מ', שחזר את אחד הדאנקים המפורסמים של שחקן ה-NBA האהוב בתחרות הטבעות בארצות הברית היום, וזכה לניקוד מושלם של 50. פייר? מגיע לו

צפו בהטבעות מעולות נוספות של מייברי:

16:55: שחקן צ'לסי לשעבר זכה ב-5.5 מיליון ליש"ט בלוטו

כן, מה שקראתם: טרי ברדבורי בן ה-75, ששיחק בבלוז בין 1957 ו-1962 ומעולם לא הרוויח יותר מ-25 ליש"ט לשבוע, הוא הזוכה היחיד בלוטו הבריטי שנערך ביום שבת.

15:29: מרסל יאנסן החליט לפרוש בגיל 29. לא תאמינו מה הסיבה

המגן-קשר הגרמני, מרסל יאנסן, החליט לפרוש מכדורגל בגיל 29. הסיבה: לאחר ששוחרר מהמבורג בתום העונה, הודיע: "לא אוכל לנשק סמל אחר". יאנסן, ששיחק בעבר בבורוסיה מנשנגלדבאך, באיירן מינכן ובהמבורג, רשם 45 הופעות במדי הנבחרת הגרמנית, אך לאחר שהמבורג החליטה שלא להמשיך עימו את ההתקשרות, הוא החליט לתלות את הנעליים. "אני כשיר ויכול למצוא קבוצה בהעברה חופשית, אבל אני לא רואה לכך טעם".

מרסל יאנסן שחקן המבורג. רויטרס
פורש בגיל 29. מרסל יאנסן/רויטרס

12:30: הכוכבת שניסתה להתאבד בגלל סטויקוביץ'

הכוכבנית טיאנה אייפון, מי שהייתה חברתו של שוער מכבי חיפה, ולדימיר סטויקוביץ', שמשתתפת בימים אלו בתוכנית ריאליטי, חשפה במהלכה כי ניסתה לשים קץ לחייה כשגילתה שסטויקוביץ' התארס לחברתו בויאן ראייץ'. "ולדימיר סטויקוביץ' אהובי כמעט גרם למותי. עבורו חתכתי ורידים. לא התרגלתי לחיים בלעדיו, ועשיתי את כל מה שיכולתי. מבחינתי זה היה שוק גדול מכיוון שתמיד השגתי כל מה שרציתי. כשראיתי את התמונה בעיתון על הנישואים שלו, התחלתי לבכות. באותו רגע לקחתי סכין, ובאופן בלתי מודע ובגלל הכעס התחלתי לחתוך את הוורידים שלי. התחלתי לדמם וחבר שלי מיד רץ לשם, שטף את הידיים וחבש אותי. זה כאב, אבל ניסיתי לעשות את זה במטרה שאף אחד לא יציל אותי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ולדימיר סטויקוביץ' וטיאנה אייפון/מערכת וואלה, צילום מסך

11:30: אלן שירר לא איבד את הטאץ'

10:40: כוכב הפוטבול לא שוכב עם בת זוגו

מי אמר שכל שחקני הפוטבול הם פרחחים והוללים? ראסל ווילסון, הקווטרבק של סיאטל ונוצרי אדוק, וחשף במהלך דרשה בכנסייה שהוא ובת זוגו לא מקיימים יחסי מין: "פגשתי בחורה בשם סיארה, שהיא האישה היפה בעולם, הטובה בעולם, המסורה בעולם, כל מה שאי פעם רציתי. כשראיתי אותה, אלוהים דיבר אליי ואמר ש'אני צריך להוביל אותה'. ואני אמרתי, 'באמת? עכשיו?', ואז שאלתי אותה - 'מה תגידי אם נותיר בצד את כל האקסטרות, ונעשה את בדרך של ישו?'". ווילסון נשאל למה כוונתו ואמר: "כן, סקס. האם אנחנו יכולים לאהוב אחד את השני בלי זה?.. לא אשקר, אני צריך שתתפללו עבורי, אם יש 10 בעולם, היא 15... תתפללו עבורי, אני צריך לשמור על ראש ולב טהורים".

קווטרבק סיאטל סיהוקס ראסל ווילסון עם בת זוגו סיארה. GettyImages
מתאפקים. ווילסון וסיארה/GettyImages

10:20: לואיס סוארס בספר ילדים חדש

ללואיס סוארס לעולם לא ישכחו את תקרית הנשיכה. חלוץ ברצלונה נשך את כתפו של בלם נבחרת איטליה, ג'ורג'יו קייליני, שעה שנבחרתו, אורוגוואי, פגשה את האזורי במונדיאל. סופר שהשיק ספר ילדים על מפלצות, החליט להשתמש בסוארס כערפד בספרו. איך הילדים יקבלו אותו?

10:10: קונור מקגרגור נרגע לפני הקרב

קונור מקגרגור האירי אמנם בסך הכול בן 26, אך כבר בגילו הצעיר נחשב לאחד הכוכבים הגדולים בעולם ה-MMA. האירי אמור היה להילחם ביום ראשון הקרוב על אליפות ה-UFC במשקל נוצה, אך יריבו, האלוף המכהן ז'וזה אלדו, נפצע. במקום זאת יילחם מקגרגור בצ'אד מנדס על חגורת האליפות הזמנית. האירי כמיטב המסורת, דואג לשתף את עוקביו בהכנותיו לפני הקרב, והאמת? נראה שהוא די נהנה. קחו לדוגמא את הווידאו הבא - האם יש לו עתיד גם בענף הכדורגל?

#UFC189 Embedded | episode 6 full episode link in bio

A video posted by ufc (@ufc) on

10:00: הולק שוב מככב בווידאו מגניב

09:50: אירוע מפחיד בפיטסבורג

אירוע מפחיד התרחש הלילה במגרש הבייסבול של פיטסבורג. במהלך המשחק החל טפטוף, וכמו במקרים רבים, העובדים המקומיים החלו לכסות את כר הדשא כדי לשמור עליו מהגשם. אלא שהרוח החזקה החסירה פעימה עבור צופים רבים, שראו איך המשטח "בולע" את אחד העובדים המקומיים. למזלו, הוא יצא ללא פגע.

09:25: אלוף ההוקי מצא שימוש ייחודי לגביע החדש

שיקגו בלקהוקס זכתה באליפות ה-NFL, סיבה למסיבה בפני עצמה. סנטר הקבוצה, אנדרו דסיארדינס זכה לקחת את גביע סטנלי, הגביע המוענק לאלופה, לביתו, והחליט להשתמש בו באופן קצת שונה. התוצאה לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully