וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון לעיכוב משכורות בכדורגל הישראלי: הורדת נקודות בפועל

8.7.2015 / 10:23

בשבוע הבא תובא להצבעה בהתאחדות הצעה להחמיר עם קבוצות שלא ישלמו משכורות בזמן. המתווה: הורדת נקודה לקבוצה שתפגר בתשלום בשלושה שבועות, ונקודות נוספות על כל עיכוב נוסף

יו"ר מנהלת ליגת העל יורם באומן. מגד גוזני
הפיתרון להלנת השכר? יורם באומן/מגד גוזני

פארסת מוסר התשלומים הירוד בכדורגל הישראלי עשויה להיעלם בעונה הקרובה עם ההחלטה להוריד נקודות ליגה לקבוצות שילינו שכר. בהתאחדות לכדורגל ובמנהלת הליגה נערכים לישיבת הנהלת ההתאחדות בדיוק בעוד שבוע, ובמהלכה תובא להצבעה הצעת ההתאחדות בשיתוף המנהלת להחמיר עם הקבוצות שלא ישלמו משכורות בזמן.

על פי ההצעה, קבוצה שתהיה בפיגור של שלושה שבועות בתשלום משכורת חודשית, תאבד נקודת ליגה בלי שתעמוד אפילו לדין משמעתי. אם בתוך שבועיים שאחרי שתילקח לה הנקודה היא לא תשלם את המשכורות, תילקח ממנה נקודה נוספת. כך יהיה בהמשך כשעל כל פיגור נוסף תילקח עוד נקודה.

בהתאחדות ובמנהלת הבהירו הבוקר (רביעי) כי הם לא מתכוונים להקים מנגנון שיפקח על תשלום המשכורות ושעדיין יהיה מדובר בפנייה של השחקנים לבקרה כדי לדווח על הלנת שכר. "מספיק ששחקן אחד יתלונן שלא שולמו המשכורות אחרי שלושה שבועות כדי שהנקודה תילקח מהקבוצה", הבהירו במנהלת.

בהתאחדות ובמנהלת מקווים שההצעה לשינוי התקנון תעבור בישיבת הנהלת ההתאחדות. כבר עתה ברור שקבוצות הידועות בבעיות המזומנים שלהן עלולות להילחם כנגד הסנקציה. כך או אחרת מדובר במהפכה שאמורה למנוע הישנות של מקרים שבהם קבוצות מגיעות למשבר כלכלי ולא משלמות משכורות בזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully