וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר סגר בבאר שבע, ברק בכר: "רצינו אותו, מאמין שהוא ישתלב"

8.7.2015 / 9:56

כפי שפורסם בוואלה ספורט, החלוץ יחתום לשלוש שנים, המאמן הוסיף עם הנחיתה ממחנה האימונים: "צריכה להיות תחרות טובה". שהר אמר: "אני מקווה שיחד איתי נשיג את כל המטרות". בוקארה בדרך, גם דוידוב עשוי להגיע

צילום: אבי כהן

בן שהר סיכם לשלוש שנים בהפועל באר שבע והעסקה תיחתם עוד היום (רביעי), כך נודע לוואלה ספורט. שהר, שעל מועמדותו לאדומים פורסם לראשונה בוואלה ספורט, צפוי להיות הרכש החמישי העונה, כשבהמשך, לאחר שיחתום רשמית על החוזה, ברק בכר יחפש קשר זר לצורך השלמת הסגל. בפגישה אתמול הצדדים אמנם לא הגיעו לכדי חתימה, אך שהר אישר כי הוא מקבל את ההצעה והצדדים קבעו להיפגש היום כדי לחתום לארבע שנים.

לשהר הובהר כי הוא יגיע להפועל באר שבע על תקן שחקן מוביל. שהר יתחרה על עמדת החלוץ עם שלומי ארבייטמן. "שהר שחקן מצוין, הוא ישדרג אותנו", אמרו בבאר שבע. "מדובר בשחקן נבחרת שעשה עונה טובה מאוד בהולנד. הוא שחקן קבוע בסגל הנבחרת. אין ספק שהמדיניות של אלונה לשדרג את הקבוצה בשחקנים מובילים מצליחה עד עכשיו".

לידיעה הראשונית על המגעים עם בן שהר

בן שהר שחקן ווילם II. GettyImages
הרכש המפוצץ של הקיץ. בן שהר/GettyImages

מיד לאחר הפרסום בבאר שבע הודיעו רשמית על החתימה הצפויה. "בתום פגישה לילית שנמשכה עד שעות מאוחרות מאוד, סיכם בן שהר לשלוש עונות. שהר יעבור היום בדיקות רפואיות ולאחריהן יחתום בקבוצה", נמסר מהמועדון. "אני מאוד נרגש להצטרף להפועל באר שבע ומחכה כבר לאימון הראשון", אמר שהר. "היו לי מספר הצעות בארץ ובחו"ל אבל אני חושב שכרגע, בזמן הזה, הפועל באר שבע היא המקום הטוב ביותר עבורי. שמעתי המון דברים טובים על המועדון ואני מקווה מאוד שיחד איתי נגיע לכל המטרות שהצבנו". ברקת הוסיפה: "אני שמחה לצרף את בן להפועל באר שבע ובטוחה שהוא יידע לתרום לנו ולהשתלב בצורה טובה בקבוצה".

עד עתה שיחק שהר ב-11 קבוצות, כשהאחרונה שביניהן הייתה ווילם II ההולנדית. הוא החל בצ'לסי וממנה הושאל לקווינס פארק ריינג'רס, שפילד וונסדיי, פורטסמות' ודה חראפשחאפ. לאחר מכן עבר לאספניול ומשם הושאל להפועל תל אביב ואוקזר. משם הגיע להרטה ברלין וממנה הושאל לארמניה בילפלד. קבוצתו האחרונה של שהר הייתה ווילם II ההולנדית, בשורותיה שיחק 33 פעמים במהלך העונה החולפת. הוא כבש שבעה שערים במדיה, אך בסופו של דבר החליטו במועדון שלא להאריך את חוזהו של החלוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
"יש חומר אנושי טוב ואני מאמין שהוא ישתלב כמו שצריך". ברק בכר/מגד גוזני

באר שבע נחתה בישראל אחרי שסיימה את מחנה האימונים שערכה בפולין, ובו השיגה שני ניצחונות בהפסד במשחקי הכנה לקראת המשחק החשוב באמת - מול תון השוויצרית במוקדמות הליגה האירופית. "התוצאות פחות חשובות", אמר ברק בכר אחרי הנחיתה. "יש קלישאות של מחנות אימונים, שאין מחנות לא טובים. בסך הכול הגעתי למקום חדש והיה חשוב לי להתאקלם ולהתחבר לשחקנים מקצועית וחברתית. יש עוד הרבה עבודה, אבל ראו שהתקדמנו ממשחק למשחק. יש סיבות לאופטימיות, אבל עדיין יש הרבה עבודה".

על החתמתו של בן שהר אמר בכר: "זה שחקן שרצינו. הוא שחקן נבחרת ואני מאמין שהוא ישתלב בקבוצה. יש חומר אנושי טוב ואני מאמין שהוא ישתלב כמו שצריך. הבאנו הרבה שחקנים טובים, ואין ספק שבן הוא אחד מהם. אנחנו מתכוונים להחתים עוד שחקן אחד. אנחנו לא מתכוונים להעביר עוד עונה, אלא ללכת על מטרות חזקות. כשאני מגיע למקום כמו באר שבע, אני לוקח בחשבון שיש תחרות ויש מאבק, אבל בסופו של דבר נחליט מי צריך לשחק. צריכה להיות תחרות טובה, ונדאג שזה יקרה, נצרף לפחות עוד קשר. יש לנו מספיק חלוצים".

מאור בוזגלו הוסיף: "זה היה אחד ממחנות האימון הכי אינטנסיביים שעברתי בשנים האחרונות. בטוח שייקח לנו קצת זמן להבין מה הצוות המקצועי רוצה ודורש, אבל אפשר לסכם בצורה טובה. אין לנו הרבה זמן עד המשחק הראשון ולכן נעשה הכול כדי להגיע בצורה הכי טובה. צריך להגיד ברוך הבא לבן שהר. כולנו מכירים את היכולת שלו ואני בטוח שהוא יעזור לנו. אנחנו נמצאים בספורט שהוא תחרותי ואנחנו צריכים לשאוף להכי טוב. התחרות מוציאה ממך הרבה יותר ובסופו של דבר אני חושב שנהיה קבוצה הרבה יותר חזקה".

על שיטת המשחק השונה אמר בוזגלו: "אין ספק שזה משהו שהוא חדש לנו ונצטרך להתאים את עצמנו למה שדורשים מאיתנו". על המשחק נגד תון: "עדיין לא הגענו לדבר על תון, אבל אין ספק שזו קבוצה טובה שיוצאת להרבה מתפרצות. אני בטוח שיהיה משחק לא פשוט, אבל נתכונן למשחק בית".

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
"כולנו מכירים את היכולת שלו ואני בטוח שהוא יעזור לנו". מאור בוזגלו/מגד גוזני

שחקן נוסף שעשוי להגיע הוא אילן בוקרה, הקשר היהודי-צרפתי ששיחק בקבוצת המילואים של אייאקס. מחרתיים (שישי) הוא צפוי לקבל תעודת זהות ובכך יהפוך לישראלי. בעקבות הסיכום עם שהר, הפועל באר שבע יורדת בשלב זה מגליינור פלט, ומתכוונת להחתים קשר זר שינעל לה את מכסת הזרים. אתמול חודש הקשר עם הקשר אלכסנדר דוידוב, שלא ממהר לחתום במכבי נתניה ומחזיק בהצעה גם מהפועל כפר סבא. דוידוב מעדיף את הפועל באר שבע, ואם יסוכמו התנאים, ייתכן שגם הוא יצטרף ביממה הקרובה לקבוצה.

במועדון הבהירו כי הם אכן אמורים להגיש את רשימת הסגל למשחק נגד תון בסוף השבוע, אך יוכלו לכלול בסגל שחקן נוסף עד 24 שעות לפני המשחק. שהר ייכלל ברשימה הראשונית, ואם דוידוב או קשר זר אחר יגיע, הם יצטרפו בהמשך. לאחר החתמת קשר זר והצטרפותו הצפויה של בוקארה, באר שבע תנעל את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה. לגבי דן איינבינדר, שהוזכר כמועמד, בינתיים קיימים פערים כספיים בין הצדדים, אך במועדון לא פסלו את האפשרות שיצטרף בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully