וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע בודקת אפשרות להחזיר את בן שהר לישראל

13.5.2015 / 14:56

למרות המגעים המתקדמים עם וואקמה, במועדון מתכוונים לערוך שיחה עם החלוץ שסיים את חוזהו בווילם 2 ועדיין לא החליט אם לחזור. ומדוע הקבוצה עשויה לארח את המשחק הראשון באירופה בטדי?

one

הפועל באר שבע בודקת אפשרות להחתים את בן שהר. לפני מספר ימים נערכה בדיקה בנוגע למצבו של שהר בעונה הבאה, ועל פי גורמים במועדון בשלב מאוחר יותר תיערך שיחה עם השחקן. עדיין לא ברור האם שהר יסכים לחזור לישראל. במועדון נמצאים במגעים מתקדמים גם את אנתוני וואקמה, המשחק על אותה עמדה, אך מקור המקורב לעסקה ציין כי "שהר שחקן מגוון, שיכול לשחק בעמדות נוספות".

שהר סיים את חוזהו בווילם 2 ועדיין לא החליט אם לחזור. שהר רשם העונה 26 הופעות בהרכב של הקבוצה ההולנדית והוא סגן מלך השערים שלה עם שישה כיבושים וגם ארבעה בישולים.

פרטים אחרונים מפרידים בין שיר צדק לבין חתימה בקבוצה. הבלם, שעל המגעים עם קרית שמונה ואיזי שירצקי לגביו פורסם בוואלה ספורט, צפוי לחתום בימים הקרובים. לאחר שצדק יסכם, תתפנה ברקת לשיחה עם אלישע לוי ותיערך פגישה גם עם אוסטין אג'ידה שלאחריה יוחלט האם הוא ימשיך במועדון, או שהבעלים תנסה להחתים את אופיר מרציאנו. גם המגעים לגבי וואקמה (תנאיו סגורים, תנאי העסקה מול רעננה עדיין לא) יחודשו מיד לאחר השיחה עם המאמן.

בתוך כך, ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום שהחליטה להעביר לרשות הקבוצה את 500 הכרטיסים הנותרים למשחק גמר הגביע מול מכבי תל אביב. לפיכך, מכירת הכרטיסים, ככל שנותרו, תנוהל על ידי המועדונים ולא תתקיים מכירה מוקדמת בשבוע הבא בקופות אצטדיון רמת גן או ביום המשחק בקופות האצטדיון. בסך הכל הועברו לכל קבוצה 12,000 כרטיסים.

בן שהר שחקן ווילם II. GettyImages
יוותר על הקריירה האירופית? בן שהר/GettyImages

בנושא אחר, במועדון בנו בתחילת העונה הנוכחית על אירוח המשחקים באירופה בקיץ הקרוב באיצטדיון טרנר, אבל העבודות באיצטדיון עדיין לא מוכנות, הביורוקרטיה ואישורי הבטיחות אמורים רק להאריך את התהליך, ולכן במועדון העריכו עד לפני מספר ימים שהקבוצה תשחק באיצטדיון המושבה. אלא שכעת, לאור הערכת מצב מחודשת שערכו במועדון, לא בטוח שהקבוצה תוכל לארח בפתח תקוה. הסיבה: למעלה מ-7,000 מנויים כבר נמכרו, מנויים נוספים יועברו בקרוב למכירה בוועדי עובדים, והצפי הוא שעד תחילת המשחקים ייתכן מאוד שהרף יגדל והתכולה של איצטדיון המושבה, כ-11,500 מקומות ישיבה (מתוכם, יציע נפרד יוקצה לאוהדי הקבוצה האורחת), לא תספיק. במקרה כזה, הקבוצה תעבור לשחק בטדי.

הפגישה עם אלישע לוי תיערך לפני גמר הגביע ביום רביעי, ובאותו מעמד תצא הצהרה משותפת של שני הצדדים לגבי ההמשך. כפי שפורסם בוואלה ספורט לפני חודש, המאמן הוא המועמד המוביל של ברקת וצפוי להמשיך לעונה נוספת. ברקת שקלה תחילה להביא את ברק בכר, אך לאחר שזה חתם בקרית שמונה, היא החליטה לוותר על המחשבה להביא מאמן אחר. מאוחר יותר גם מועמדותו של רוני לוי נלקחה בחשבון, אך כשברקת הבינה שהמאמן סגור במכבי חיפה, ובמקביל הקבוצה העפילה לגמר והבטיחה עונה נוספת באירופה, הבעלים שינתה את דעתה בעניין.

עדכון ראשון: 10:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully