וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.7: רחים סטרלינג "מורד" בליברפול, שחקני ברצלונה מבוקשים

סטרלינג הודיע לליברפול שהוא לא יוצא למחנה, מנצ'סטר סיטי יורדת מפוגבה, רומא רוצה את אדריאנו, ארסנל לוחצת על פדרו, בנעטיה שולח מסר לבאיירן מינכן, משכורת משוגעת לג'יאן בסין. כל הדיווחים והשמועות מהשוק

אימג'בנק GettyImages

העברות

* עכשיו זה רשמי: טוטנהאם החתימה את המגן הבלגי, טובי אלדרווירלד בן ה-26, אליה הגיע מאתלטיקו מדריד. אלדרווירלד, שחתם עד שנת 2020, אמר: "אני שמח להיות פה ומקווה לעשות דברים יפים עם הקבוצה". הושאל בעונה החולפת לסאות'המפטון, בשורותיה רשם 26 משחקים ושער ליגה אחד.

* השוער הגרמני, קווין טראפ בן ה-24, חתם לחמש שנים בפריס סן ז'רמן והפך לרכש הראשון של האלופה בקיץ הנוכחי. איינטרכט פרנקפורט, קבוצתו בשלוש השנים האחרונות, תקבל עבורו תשעה מיליון יורו. טראפ יהיה הגרמני השני בתולדות המועדון אחרי כריסטיאן וורנס. על פי דיווחים, הוא קיבל הבטחה שישמש כשוער ראשון.

* החלוץ זה לואיס בן ה-24, שהיה שייך לבראגה בארבע השנים האחרונות, חתם בספרטק מוסקבה ששילמה עבורו 6.5 מיליון יורו. לואיס, לו 12 הופעות בנבחרת של קייפ ורדה, כבש שמונה שערי ליגה בפורטוגל בעונה החולפת.

* סמי אמאובי, שחקן הכנף בן ה-23, עובר לקרדיף בהשאלה, אחרי שחתם על חוזה חדש לשתי עונות בניוקאסל.

* המגן הספרדי, דניאל קרבחאל בן ה-23, האריך את חוזהו בריאל מדריד בחמש שנים נוספות. קרבחאל, לו ארבע הופעות במדיה של נבחרת ספרד הבוגרת, גדל בריאל מדריד, עבר ללברקוזן, וחזר לבלאנקוס בעונת 2013/14.

* אקס הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, הרמוני איקנדה, הוצג בסרייבו הבוסנית.

* ספורטינג ליסבון החתימה את החלוץ הקוסטה ריקני, בריאן רואיס בן ה-29, ששיחק בעונה החולפת בפולהאם, בשורותיה כבש ארבעה שערים ב-29 הופעות בליגה.

* הבלם הצרפתי, פיליפ מקסס בן ה-33, האריך את חוזהו במילאן בעונה נוספת. מקסס הגיע לרוסונרי ב-2011, ואמור להשלים חמש שנים במועדון.

* ליון האריכה את חוזיהם של נביל פקיר, רונטין טוליסו ואנטוני לופס, שנחשבים לכשרונות גדולים.

* אולימפיאקוס מינתה את מרקו סילבה, 37, לתפקיד מאמן הקבוצה, אחרי שהאחרון פוטר מספורטינג.

* פלמנגו הברזילאית הציגה רשמית את פאולו גררו, החלוץ הפרואני, מלך השערים של הקופה אמריקה: "אני גאה, זו אחת הקבוצות הכי גדולות בעולם".

* ליברפול ואתלטיקו מדריד הסכימו כי חאבי מנקיז'ו יחזור לקבוצה הספרדית, אחרי שהבלם בן ה-21 הושאל בקיץ הקודם לליברפול לשנתיים וכמעט שלא שותף. אתלטיקו מתכוונת להשאילו שוב גם העונה.

שמועות

* הכותרת הראשית ב"סאן" קוראת "מרד". על פי הדיווחים באנגליה, רחים סטרלינג הודיע לליברפול שהוא לא מוכן לצאת עמה למחנה האימונים. מנצ'סטר סיטי מגיבה לדיווחים בהצעה נמוכה יותר על השחקן - 50 מיליון ליש"ט.

* "דיילי מייל" מדווח כי מנצ'סטר סיטי יורדת מפול פוגבה. סיטי כבר רצתה להשקיע בצרפתי בן ה-22 למעלה מ-70 מיליון ליש"ט, אבל מוותרת עליו בגלל "דרישות מופרזות של יובה והסוכן". מי שעשוי להגיע במקומו הוא פביאן דלף, קשר אסטון וילה.

* "מירור" מדווח שצ'לסי נדחתה על ידי ריאל מדריד, אחרי שהציעה לה טרייד בין אוסקר לאיסקו, פלוס תוספת כסף.

* שחקן נבחרת גאנה אסמואה ג'יאן נחת היום בסין ובקרוב יחתום רשמית בשנגחאי SIPG של סוון גוראן אריקסון, תמורת משכורת שבועית של 250 אלף דולר לשבוע.

* קרב מעניין בין ניוקאסל לאברטון על ג'ורג'יניו ויינדלום, 24, קשר פ.ס.וו איינדהובן. ניוקאסל מציעה 15 מיליון יורו, בעוד ההולנדים דורשים 20 מיליון. הציגי ניוקאסל בהולנד למו"מ.

* "אס" טוען שריאל מדריד רוצה את בלם זניט סנט פטרסבורג אסקיאל גאראי כמחליף לסרחיו ראמוס. כמו כן, ריאל מדריד קרובה להחתים את קיקו קסיאה כמחליפו של קסיאס, על אף שהבלאנקוס ממשיכים לפעול לצירופו של דה חאה. לידיעה המלאה.

עוד באותו נושא

ריאל מדריד קרובה להחתים את השוער קיקו קסיאה

לכתבה המלאה
רחים סטרלינג, ליברפול. רויטרס
רחים סטרלינג, ליברפול/רויטרס

* באיטליה טוענים שאדריאנו נחוש לעזוב את ברצלונה, ומקושר למעבר לרומא. באנגליה טוענים כי ארסנל מגבירה לחצים על שחקן אחר של ברצלונה, פדרו.

* "גאזטה" האיטלקי אף מדווח שנאפולי הודיעה לארסנל שהיא תצטרך לשלם עם גונסלו היגואין יותר מ-43 מיליון ליש"ט.

* מהדי בנעטיה, הבלם שהגיע רק בקיץ שעבר לבאיירן מינכן תמורת 28 מיליון יורו, התייחס לדיווחים: "מחמיאה לי ההתעניינות של ריאל מדריד ויובנטוס בי. מי לא היה רוצה ללבוש את החולצות האלה? אני רוצה לשחק באופן קבוע, ואם באיירן לא תוכל להבטיח לי את זה, אשקול לעזוב".

* "טיימס" מדווח שווסטהאם ואסטון וילה "נאבקות" על מוסא קונאטה, לשעבר חלוץ מכבי תל אביב וכיום שחקן סיון השוויצרית, שגם הוזכר כמועמד לווטפורד וטוטנהאם.

* על פי דיווחים ב"ל'אקיפ" הצרפתי, ליברפול מוכנה להחתים את אלכסנדר לקאזט ולשלם עליו 30 מיליון יורו אחרי שהמו"מ של חלוץ המצוין (27 גולים ב-31 משחקים) עם ליון עלה על שרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully