וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד הוצג בגלאקסי: "רוצה ללכת בעקבות דייויד בקהאם"

קפטן ליברפול לשעבר ערך מסע"ת בקבוצתו החדשה ופרגן לכוכב העבר של האמריקאים: "הוא היה גיבור, מישהו שהיה לי מזל לשחק איתו". על הקבוצה: "הרמה פה מאוד טובה, יש לנו שחקנים נהדרים"

אימג'בנק GettyImages

אחרי 17 שנה שבהם הוא לבש את המדים האדומים והפך לסמל הגדול של ליברפול, סטיבן ג'רארד פותח בגיל 34 פרק חדש בקריירה שלו אחרי שחתם במדי ל.א גלאקסי. אמש (שלישי) הקשר האנגלי האגדי הוצג במדי קבוצתו החדשה במסיבת עיתונאים חגיגית.

ג'רארד לא שכח שחקן אנגלי אחר, לא פחות גדול שכיכב בקבוצה הזו ואמר: "דייויד בקהאם הוא גיבור, מישהו שהיה לי מזל לשחק איתו. הוא בחור נהדר ואם אני אוכל ללכת בעקבותיו, אהיה מאוד שמח".

סטיבן ג'רארד שחקן ל.א גלאקסי. GettyImages
ג'רארד באימון/GettyImages

כשנשאל על ההבדלים בין האימונים בליברפול לאימונים בגלאקסי, אמר ג'רארד בציניות: "זה אותו מגרש כדורגל, יש כדורגל ויש קונוסים ושחקנים. הכל אותו דבר עבורי. הרמה פה מאוד טובה, יש לנו שחקנים נהדרים".

ג'רארד יערוך את הופעת הבכורה שלו בגלאקסי ב-18 ביולי במשחק מול סאן חוזה. על ההתאקלמות שלו אמר: "הימים הראשונים שלי פה היו קצת סוערים, אבל המעבר לפה לא בגלל שהיה לי זמן להתכונן. הודעתי שאני מגיע לקבוצה הזו בנובמבר, כך שהיה לי זמן להתכונן לפני שהגעתי. עכשיו אני רק מחכה לנעול את נעלי המשחק ולרדת אל הדשא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סטיבן ג'רארד שחקן ל.א גלאקסי. GettyImages
החולצה החדשה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully