וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אנדרסון עבר לוושינגטון, דייויד לי לבוסטון תמורת וואלאס

אנדרסון הוותיק עזב את ברוקלין וירוויח 4 מיליון דולר לעונה, טרייד מעניין בין גולדן סטייט לבוסטון, קווין גארנט נשאר במינסוטה וימשיך לשחק עד גיל 41. ג'ינובילי על ההחלטה להמשיך: "האש בוערת בי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לאחר שטים דאנקן ומאנו ג'ינובילי הודיעו כי ימשיכו לעונה נוספת בסן אנטוניו, גם קווין גארנט אישר אתמול (שלישי) כי אין בכוונתו לתלות את הנעליים. הפורוורד הוותיק סיכם על חוזה לשנתיים נוספות במינסוטה, ואם ישלים אותן, יסיים את חוזהו בגיל 41. "אני נרגש מאוד להיות חלק מהקבוצה המוכשרת והמחויבות הזו", אמר הביג טיקט, שאמור לשחק כ-20 דקות למשחק בעונה הבאה.

גארנט, השחקן שהרוויח הכי הרבה כסף בתולדות ה-NBA, שב במהלך העונה שעברה לקבוצה שבחרה בו בדראפט 1995 בטרייד מברוקלין. הפורוורד בן ה-39 שותף בחמישה משחקים בלבד, ורשם ממוצעים של 10.2 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק. כעת הוא אמור להמשיך לשמש כחונך לדור הבא של הטימברוולבס, בפרט לאנדרו וויגינס והבחירה הראשונה בדראפט האחרון קארל אנתוני טאונס.

* גולדן סטייט הצליחה למצוא בית חדש לדייויד לי, ושלחה אותו בטרייד לבוסטון. האלופה תקבל בתמורה את ג'ראלד וואלאס הוותיק. לי (32, 2.06 מ'), שנבחר פעמיים לאולסטאר, העמיד אשתקד את הממוצעים הגרועים ביותר שלו מאז עונת הרוקי - 7.9 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק. וואלאס (32, 2.01 מ'), לעומת זאת, עובר לקבוצה שביעית בקריירה, לאחר ששותף ב-32 משחקים בלבד בעונה שעברה, וקיבל קצת פחות מתשע דקות לערב.

קווין גארנט מינסוטה טימברוולבס. AP
יחנוך את הצעירים. גארנט/AP

* חוצה את הכביש: ווסלי ג'ונסון (27, 201) צפוי לחתום בלוס אנג'לס קליפרס. הוא יחתום לשנתיים בהן ירוויח 1.1 מיליון דולר לעונה. ג'ונסון, שחקן חופשי, הבחירה הרביעית בדראפט 2010, שיחק בשנתיים האחרונות בלייקרס, כשבעונה האחרונה רשם ממוצעים של 9.9 נקודות ו-4.2 ריבאונדים.

* מיודענו אלן אנדרסון (32, 198) סיכם על מעבר לוושינגטון וויזארדס, כשיחתום על חוזה לעונה אחת שבמהלכה ירוויח 4 מיליון דולר. אנדרסון, ששיחק בשנתיים האחרונות בברוקלין, רשןם בעונה האחרונה ממוצע של 7.4 נקודות למשחק ב-44.3 אחוז מהשדה ב-23.6 דקות.

* בנו אודריך (33, 191) יישאר בממפיס גם לעונה הבאה, אחרי שסיכם לשנה נוספת שבה ירוויח 2.2 מיליון דולר. הוא רשם בעונה שעברה ממוצעים של 7.7 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים ב-72 משחקים במדי הגריזליס, כולל כמה הופעות מוצלחות בפלייאוף.

* אורלנדו מג'יק סיכמה עם הפורוורד/סנטר ג'ייסון סמית (29, 213) לעונה אחת, שבה ירוויח 4.5 מיליון דולר. בעונה שעברה אכזב מעט כשקלע 8.0 נקודות ב-22 דקות במדי הניקס. זו תהיה הקבוצה הרביעית שלו בשמונה עונות.

* ארון ברוקס (30, 183) סיכם לעונה נוספת בשיקגו. בעונה שעברה רשם ממוצע של 11.6 נקודות ו-3.2 אסיסטים ב-23 דקות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אלן אנדרסון, ברוקלין נטס. AP
וויזארד. אנדרסון/AP

* מאנו ג'ינובילי עצמו אמר על ההחלטה לשוב לעונה נוספת: "מתוך כבוד למועדון החלטתי לא להשתהות עוד. אם הייתי מפסיק לשחק, הם היו צריכים לחפש אופציה אחרת. ברגע שאולדריג' אישר שיגיע, הגיע תורי להחליט. הייתי צריך להיות בטוח ב-100 אחוז, וברגע שאמרתי כן, כל החששות שלי נעלמו. האש עדיין בוערת בי".

* גורם המקורב לאמארה סטודמאייר אישר שהוא מנהל מגעים עם הקליפרס, אך המצב של הקבוצה מלוס אנג'לס בנוגע לתקרת השכר עדיין לא ברור. הקליפרס מעוניינים גם בג'וש סמית'.

* מארק גאסול: "לרגע לא חשבתי לחתום בקבוצה שהיא לא הגריזליס, בגלל זה לא נפגשתי עם אף קבוצה אחרת למרות שידעתי שכמה קבוצות רוצות אותי".

* קריסטאפס פורזינגיס ילבש את הגופיה 46 בניקס.

* צ'רלי וילנואבה סיכם על הישארותו בדאלאס לעונה נוספת.

עדכון ראשון: 21:57, 7.7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully