וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס רכשה את סימונה זאזה תמורת 18 מיליון יורו

סגנית אלופת אירופה ממשיכה להתחזק והביאה חלוץ שלישי בקיץ הנוכחי: האיטלקי הצעיר, ששיחק בשנתיים האחרונות בססואולו לאחר שהיא עצמה רכשה אותו מיובה, חתם לחמש שנים

סימונה זאזה שחקן ססואולו. Giuseppe Bellini, GettyImages
קפיצה משמעותית בקריירה. זאזה/GettyImages, Giuseppe Bellini

סגנית אלופת אירופה יובנטוס ממשיכה לחוות פגרה סוערת במיוחד. יממה לאחר שאנדראה פירלו הודיע רשמית על עזיבתו לניו יורק סיטי FC ואחרי שהגברת הזקנה האריכה את חוזיהם של המאמן מסימיליאנו אלגרי והקשר קלאודיו מרקיזיו, הגיע היום (שלישי) החתמה משמעותית נוספת: סימונה זאזה.

החלוץ בן ה-24, ששיחק בשנתיים האחרונות בססואולו, נרכש על ידי יובנטוס תמורת 18 מיליון יורו. לפני שנתיים, הביאנקונרי קנו את זאזה מסמפדוריה תמורת 3.5 מיליון יורו ומיד מכרו חצי מכרטיסו לססואולו עבור 2.5 מיליון, בעסקה מהסוג הנפוץ מאוד בכדורגל האיטלקי.

לאחרעונה אחת מוצלחת בססואולו, הקבוצה הצנועה רכשה את מלוא הכרטיס של זאזה ושילמה ליובה 7.5 מיליון, כאשר האלופה האיטלקית משאירה לעצמה את האפשרות לרכוש את השחקן בחזרה, אפשרות אותה היא מימשה היום כאמור. יובנטוס תשלם את 18 מיליון היורו לססואולו במשך שלוש השנים הקרובות. זאזה חתם על חוזה לחמש שנים.

החלוץ האיטלקי, שרשם חמש הופעות ושער אחד במדי הנבחרת הבוגרת, כבש 20 שערים ב-64 הופעות במדי ססואולו והוא מצטרף לשני החלוצים שיובנטוס כבר רכשה הקיץ: פאולו דיבאלה מפאלרמו ומריו מנדז'וקיץ' מאתלטיקו מדריד. גם סמי חדירה מריאל מדריד הצטרף לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully