וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת העתודה ניצחה את בולגריה 68:79

החבורה של דן שמיר כבר הובילה ב-23 הפרש על הנבחרת החלשה בבית ופתחה היטב את הטורניר. לאומי (19 נקודות), סורקין (15) ושגב (13 ו-13 ריבאונדים) הצטיינו. בחמישי: ישראל מול יוון

נאור שרון שחקן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
פתיחה מוצלחת. נאור שרון/ברני ארדוב

נבחרת העתודה פתחה היום (שלישי) ברגל ימין את דרכה באליפות אירופה לנבחרות עתודה, כשניצחה את בולגריה, שנחשבת לנבחרת החלשה ביותר בבית ב', 68:79. ביום שלישי תפגוש ישראל את יוון, כשאיתה בבית גם סרביה ולטביה. באליפות ישנם ארבעה בתים של חמש קבוצות, כששלוש עולות מכל בית. שבע מתוך שמונה הנבחרות שלא יעלו ירדו לדרג ב'.

ישראל פתחה מצוין, כשנאור שרון, איתי שגב ורומן סורקין הוליכו אותה ליתרון 15:22 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני המשיכו לעשות שרון וסורקין כעולה על רוחם, אור לאומי נכנס לעניינים גם כן, והנבחרת של דן שמיר טסה ל-16:39, בדרך ליתרון 26:47 עם הירידה לחדרי ההלבשה. איבקו איבקוב הוליך קאמבק בולגרי והיריבה צימקה ל-55:49 בלבד, אך ישראל הגיבה היטב, עם נקודות של לאומי ואלי-אופ יפהפה אותו סיים שגב, שקבע 54:64, שבע דקות לסיום. לאומי הוסיף שלשה, ומשם הבולגרים כבר לא הצליחו לחזור.

לאומי הצטיין עם 19 נקודות (8 מ-12 מהשדה), 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, סורקין הוסיף 15 (7 מ-9 מהשדה), 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות ושגב תרם 13, 13 ריבאונדים, 3 חטיפות ו-3 חסימות, כששרון הוסיף 11 נקודות, אך גם איבד תשעה כדורים.

רומן סורקין שחקן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
שלט בצבע. סורקין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully