וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן שהר נפגש עם ראשי הקבוצה, טרם סיכם את תנאיו

החלוץ נפגש עם ראשי המועדון, אך עדייין קיימים פערים בין הצדדים. אם יסכים להצעה הוא יחתום, גורם: "אחרת נעבור הלאה". ביממה הקרובה תתקבל החלטה, אם יגיע, בכר יוותר על חלוץ זר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בן שהר נפגש הערב (שלישי) עם ראשי הפועל באר שבע במטרה לסכם בקבוצה. מאז שעות הבוקר החלוץ בן ה-25 התנתק מעט על מנת לשקול את הנושא בכובד ראש, וכעת מסבירים בסביבתו שהוא שוקל בחיוב לקבל את ההצעה של אלונה ברקת, אם כי החלטה עדיין לא התקבלה, כאשר בין הצדדים עדיין קיימים פערים. ההצעה של באר שבע, יש לציין, גבוהה מזו של הפועל תל אביב, אך השיקולים של שהר במקרה זה בעיקר מקצועיים. בבירת הנגב הבהירו לו שיגיע כאחד משחקני המפתח בקבוצה, ובונים עליו כחלוץ מספר 9 שיתחרה עם שלומי ארבייטמן על חולצת ההרכב. אם שהר יסכים להצעה הוא צפוי לחתום לארבע שנים, גורם במועדון: "אחרת נעבור הלאה".

גם מקורבים להפועל תל אביב המעורבים בעסקה מעריכים ששהר יחתום בסופו של דבר בבאר שבע, אולם בבירת הנגב הדגישו כי העסקה עדיין לא סגורה. כזכור, הבוקר פרסמנו שהשחקן ישוב לישראל, ובשיחות שניהל עם הקבוצה של ברק בכר בשעות הבוקר הבטיח להשיב סופית עד שעות הערב. בבאר שבע ממתינים לתשובה רשמית, ואז אמור להתבצע גם הסיכום.

אם יוחתם, האדומים יוותרו על צירוף חלוץ זר ויצרפו במקום זאת קשר זר. חלוץ נבחרת ישראל היה מבוקש במהלך חלון ההעברות הנוכחי גם על ידי מכבי חיפה והפועל תל אביב.

במועדון אישרו את הפרסום בוואלה ספורט אודות ההתעניינות בוובה בראון, אלא שאיזי שירצקי לא הסכים לשחררו ולכן הוחלט לרדת ממנו בשלב זה. ברקת מנהלת עם סוכנו של דן אייבינדר, אבי נמני, מגעים כדי לצרפו. השחקן מחזיק בחוזה של 230 אלף דולר לעונה הבאה. בבאר שבע מציעים פחות, אך חשוב לציין שגם במידה והצדדים יסכמו את התנאים, באר שבע תצטרך לקבל אישור ממכבי תל אביב, שלא בטוח שתסכים לשחרר אותו.

עד עתה שיחק שהר ב-11 קבוצות, כשהאחרונה שביניהן הייתה ווילם II ההולנדית. הוא החל בצ'לסי וממנה הושאל לקווינס פארק ריינג'רס, שפילד וונסדיי, פורטסמות' ודה חראפשחאפ. לאחר מכן עבר לאספניול ומשם הושאל להפועל תל אביב ואוקזר. משם הגיע להרטה ברלין וממנה הושאל לארמניה בילפלד.

בן שהר שחקן וילם II חוגג שער. GettyImages
מתקרב לקבוצה של ברק בכר. בן שהר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully